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Vaga de Territory General Manager
Uber em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Territory General Manager

About Uber

We're changing the way people think about transportation. Not that long ago we were just an app to request premium black cars in a few metropolitan areas. Now we're a part of the logistical fabric of more than 600 cities around the world. Whether it's a ride, a sandwich, or a package, we use technology to give people what they want, when they want it.

For the people who drive with Uber, our app represents a flexible new way to earn money. For cities, we help strengthen local economies, improve access to transportation, and make streets safer.

And that's just what we're doing today. We're thinking about the future, too. With teams working on autonomous trucking and self-driving cars, we're in for the long haul. We're reimagining how people and things move from one place to the next.

We're looking for someone who has that mix of operational abilities to get stuff done, the grit and motivation that's needed to negotiate and bring out the best from our restaurant vendors, the innovation and creative thinking that's needed to develop outside the box solutions, and the emotional intelligence needed to oversee a complex logistical operation and inspire teams of people.** **

What you'll do

  • Work with the Uber Eats team, Product team, and Engineering to communicate product and process needs to deliver Uber Eats in your market
  • Support local marketing strategies and user growth campaigns targeted both at the consumer and the restaurant partners
  • Develop the business from ground up: work closely with different restaurants handling logistics and transport, helping restaurants optimize their supply chain and connecting their business with Uber's
  • Run experiments: We're looking for people who are curious and passionate about solving problems! There will be many interesting opportunities ahead and we have a bent toward experimenting and finding unique solutions.
  • Scale Uber Eats to new geographies through developing and sharing your experience

What you'll need

  • Management level experience in operations, strategy, business development or a similar area
  • Master's degree in science/engineering, economics, finance, management, social sciences, law or similar field (MBA a plus)
  • Data-driven decision mentality and sound business judgment through deep analytical thinking
  • Creative solutions driven mindset, with an execution oriented attitude
  • Relevant experience in consumer service marketing or retail is helpful
  • Experience managing a team
  • Entrepreneurial bent
  • A passion for Uber Eats and growing the brand
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Avaliações da Uber


Satisfação geral dos funcionários

3.73
  • Remuneração e benefícios
    3.88
  • Oportunidade de carreira
    3.00
  • Cultura da empresa
    3.60
  • Qualidade de vida
    3.35

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 8 dias

    Avaliação Uber Eats

    Assistente AdministrativoEx-funcionário, saiu em 2017

    São Paulo, SP


    Prós: A equipe com quem trabalhei, funcionário do mesmo nível que eu, era ótima e muito engajada. Apenas dois Chefes eram realmente responsáveis com a equipe e pessoas que nos colocavam pra cima.

    Contras: A maioria das pessoas em cargo de chefia deixava a desejar. Alguns coordenadores tinham atitudes infantis e tomavam elas movidos por motivos ou desafetos pessoais. O salário era um pouco baixo. E o plano de carreira era quase uma fantasia. Davam cargos mas não alteravam carteira ou salário. Trabalha-se muito (tempo e esforço) e o retorno não é à altura.

    Conselhos para presidência: Avalie não apenas as pessoas de cargos menores mas permita que estes façam a avaliação de pessoas com cargos superiores pois as vezes a coisa não anda devido a má gestão destes.

    Recomenda a empresa: Não

  • Há 11 dias

    Trabalhei e gostaria de voltar a trabalhar, um dos melhores lugares para trabalhar

    Customer Service Representative (CSR)Ex-funcionário, saiu em 2017

    São Paulo, SP


    Prós: A cultura da empresa de horizontalidade funciona muito bem, você consegue trabalhar muito bem em conjunto com outras áreas. Os incentivos de qualidade de vida na empresa são ótimos. Funcionários muito prestativos.

    Contras: Novos supervisores tendem a se sentirem pressionados e acabam sendo mais rígidos do que o necessário, assim prejudicando os seus colaboradores, por terem ainda essa cultura de empresas antigas. As oportunidades de crescimento são muitas, mas não são diversificadas, acaba que algumas pessoas ficam estagnadas.

    Conselhos para presidência: Melhorar a questão de escolha de supervisores, além de maior diversidade de ofertas para crescimento e recontratar funcionários antigos

    Recomenda a empresa: Sim