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Vaga de Telesales Representative IV
Oracle em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Telesales Representative IV

Detailed Description and Job Requirements

The primary focus of a Telesales Representative is to sell solutions /
services to existing Oracle customers and to prospect for new customers in the
assigned territory or vertical.

As a Telesales Sales Representative you will sell products and services to an
assigned geographic or national account base territory to achieve assigned
objectives. Designs and develops account penetration strategies, and closes
business . Responsible for understanding Oracle*s product offerings and
competitive issues. Identifies new business opportunities by designing and
implementing territory campaigns with management assistance. Liaise with
customer contacts for the purpose of managing the customer relationship,
identifying new opportunities, and selling Oracle products and services. Acts
as a role model within the sales team including wider sales teams including
field sales, support and education sales and sales consulting.

Job duties are varied and complex utilizing independent judgment. May have
project lead role. Requires limited intervention from his/her manager, is able
to manage complex deals, using judgement where deals fall outside of existing
guidelines. 8 years of relevant experience. Ability to communicate and
influence effectively over the telephone with high level decision makers.
Ability to work independently. Typically bachelor degree in Business or
Computer Science or equivalent.
Organization: Regular Employee Hire
Travel: Sales

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Avaliações da Oracle


Satisfação geral dos funcionários

3.80
  • Remuneração e benefícios
    4.23
  • Oportunidade de carreira
    3.35
  • Cultura da empresa
    3.06
  • Qualidade de vida
    3.26

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 14 dias

    Em transformação, mas questionável

    System Solution Architect Senior

    São Paulo, SP


    Prós: Salário fixo competitivo, produto de boa aceitação no mercado, plano de saúde e odontológico excelentes e bastante conteúdo disponível para aprendizagem online.

    Contras: Turnover alto devido à mudança no plano de compensation non-sales, deixando a empresa pouco competitiva. Não há foco no cliente de verdade, há quase nenhuma automatização de relatórios (há 95% de dependência em Excel), zero cultura de trabalho Home Office para colegas de presales, sales e operations. Perguntar sobre ponte de feriado pode ser danoso para sua imagem, independente do quão focado você e seu resultado demonstrem.

    Conselhos para presidência: RH mais presente e uma boa política de acompanhamento de BP, com o uso de uma simples ferramenta de feedback 360 pode ajudar na contrução de uma cultura melhor

    Recomenda a empresa: Não

  • Há 22 dias

    Empresa ápice de carreira.

    Gerente

    São Paulo, SP


    Prós: Pacote de salário e benefícios acima do mercado com certeza chamam a atenção. A Oracle também tem ótimos profissionais dispostos a ajudar com tudo, há um sentimeto de conquista conjunta, a conpetição interna é saudável.

    Contras: Postura self-service. Não é bem um ponto negativo, mas complica um pouco os primeiros meses de trabalho. Há muito o que aprender sobre a empresa e muitos sistemas diferentes a serem acessados - só para comunicação são três aplicativos diferentes.

    Conselhos para presidência: Continuar com o ótimo trabalho desenvolvido no último anos: transparência e oportunidades.

    Recomenda a empresa: Sim