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Vaga de Telesales Business Development Snr Manager
Oracle em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Telesales Business Development Snr Manager

Detailed Description and Job Requirements

Provides daily operations management of the inbound/outbound telemarketing
call response and lead qualification functions. Develops and implements a
comprehensive strategy that maximizes Oracle's opportunities across all
products and product lines.

Manages a team of telesales business development representatives for a
territory/region. May manage through other managers. Provides daily operations
management of inbound and outbound call response and lead qualification
functions. Creates product, sales, and business function training programs.
Coordinates marketing (direct mail, advertising, etc.) activities with
Marketing organization. Participates as a team member in strategic and
tactical planning for the division. Responsible for coaching, performance
management, and career development of staff. Participates in the recruiting
process and provides hiring recommendations to senior management. Manages
budget. Provides support to marketing and sales programs.

Experience qualifying prospects and customers; understanding of the sales
cycle process. Strong leadership skills. Strong Oracle product knowledge
preferred. BA/BS preferred. Experience managing staff. Manage and control
activities in multi-functional areas of sections. Ensure appropriate
operational planning is effectively executed to meet business needs.
Organization: Regular Employee Hire
Travel: Sales

Leia mais

Avaliações da Oracle


Satisfação geral dos funcionários

3.82
  • Remuneração e benefícios
    4.30
  • Oportunidade de carreira
    3.45
  • Cultura da empresa
    3.14
  • Qualidade de vida
    3.31

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há mais de 2 anos

    Não recomendo

    Inside Sales Representative II

    São Paulo, SP


    Prós: Excelente branding, ótimos benefícios e um pay check razoável se você atingir as metas

    Contras: Zero de treinamento, ambiente altamente tóxico, muitos gerentes despreparados, alta pressão por resultado, totalmente focada no revenue e não importa o cliente, em hipótese alguma. Movimentação interna muito dificil, e aumento de salário é uma lenda... ou se negocia muito bem na sua entrada, ou terá de sair para conseguir melhorar o salário.

    Recomenda a empresa: Não

  • Há 3 meses

    Empresa ápice de carreira.

    Gerente

    São Paulo, SP


    Prós: Pacote de salário e benefícios acima do mercado com certeza chamam a atenção. A Oracle também tem ótimos profissionais dispostos a ajudar com tudo, há um sentimeto de conquista conjunta, a conpetição interna é saudável.

    Contras: Postura self-service. Não é bem um ponto negativo, mas complica um pouco os primeiros meses de trabalho. Há muito o que aprender sobre a empresa e muitos sistemas diferentes a serem acessados - só para comunicação são três aplicativos diferentes.

    Conselhos para presidência: Continuar com o ótimo trabalho desenvolvido no último anos: transparência e oportunidades.

    Recomenda a empresa: Sim