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Vaga de Technology Sales Representative (Base Paraná)
Oracle em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Technology Sales Representative (Base Paraná)

Detailed Description and Job Requirements

Sells a subset of product or services directly or via partners to a large
number of named accounts/non-named accounts/geographical territory (mainly
Tier 3 accounts).

Primary job duty is to sell technology software products and related services
in a defined territory. Identifies, qualifies and closes new opportunities.
Manages accounts including the entire sales process from business development
prospecting and specifications through contract negotiations, signing, and
post-sales support. Leverages the Oracle sales model to maximize revenue
growth and increase local market share. Builds and expands business partner
revenue and self sufficiency.

Leading contributor individually and as a team member, providing direction and
mentoring to others. Work is non-routine and very complex, involving the
application of advanced technical/business skills in area of specialization. 8
years applicable experience including 7 years of technology sales experience.
Ability to forecast, manage sales expenses, and successfully close new Oracle
business. Business development, prospecting and presentation skills. Excellent
communication skills and problem solving ability. Proven track record of
exceeding sales objective and territory/account development. Experience as the
focal point for clients for all sales and related issues. Oracle knowledge
and/or knowledge of Oracle*s competitors. Travel may be needed. Bachelor
degree or equivalent.
Organization: Regular Employee Hire
Travel: Sales

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Avaliações da Oracle


Satisfação geral dos funcionários

3.82
  • Remuneração e benefícios
    4.24
  • Oportunidade de carreira
    3.38
  • Cultura da empresa
    3.08
  • Qualidade de vida
    3.28

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 19 dias

    Em transformação, mas questionável

    System Solution Architect Senior

    São Paulo, SP


    Prós: Salário fixo competitivo, produto de boa aceitação no mercado, plano de saúde e odontológico excelentes e bastante conteúdo disponível para aprendizagem online.

    Contras: Turnover alto devido à mudança no plano de compensation non-sales, deixando a empresa pouco competitiva. Não há foco no cliente de verdade, há quase nenhuma automatização de relatórios (há 95% de dependência em Excel), zero cultura de trabalho Home Office para colegas de presales, sales e operations. Perguntar sobre ponte de feriado pode ser danoso para sua imagem, independente do quão focado você e seu resultado demonstrem.

    Conselhos para presidência: RH mais presente e uma boa política de acompanhamento de BP, com o uso de uma simples ferramenta de feedback 360 pode ajudar na contrução de uma cultura melhor

    Recomenda a empresa: Não

  • Há 26 dias

    Empresa ápice de carreira.

    Gerente

    São Paulo, SP


    Prós: Pacote de salário e benefícios acima do mercado com certeza chamam a atenção. A Oracle também tem ótimos profissionais dispostos a ajudar com tudo, há um sentimeto de conquista conjunta, a conpetição interna é saudável.

    Contras: Postura self-service. Não é bem um ponto negativo, mas complica um pouco os primeiros meses de trabalho. Há muito o que aprender sobre a empresa e muitos sistemas diferentes a serem acessados - só para comunicação são três aplicativos diferentes.

    Conselhos para presidência: Continuar com o ótimo trabalho desenvolvido no último anos: transparência e oportunidades.

    Recomenda a empresa: Sim