Love Mondays


Vaga de Tech Support Engineer
Baker Hughes em Macaé - RJ

Descrição da Vaga

Tech Support Engineer

About Us:


Baker Hughes, a GE company (NYSE:BHGE) is the world’s first and only
fullstream provider of integrated oilfield products, services and digital
solutions. Drawing on a storied heritage of invention, BHGE harnesses the
passion and experience of its people to enhance productivity across the oil
and gas value chain.

BHGE helps its customers acquire, transport and refine hydrocarbons more
efficiently, productively and safely, with a smaller environmental footprint
and at lower cost per barrel. Backed by the digital industrial strength of GE,
the company deploys minds, machines and the cloud to break down silos and
reduce waste and risk, applying breakthroughs from other industries to advance
its own.

With operations in over 120 countries, the company’s global scale, local know-
how and commitment to service infuse over a century of experience with the
spirit of a startup – inventing smarter ways to bring energy to the world.

Follow Baker Hughes, a GE company on Twitter @BHGECo, or visit us at BHGE.com.

Role Summary:

Provides top level support to the product line(s), technical selling support,
key field product applications support, and other related drilling operations,
well prognosis, and/or completion product performance support. Top
engineering/technical position at region or area. (Field Service Personnel not
included.) Handles special projects, as assigned.

Essential Responsibilities:

Expert level knowledge of product lines and process. Problem solving skills

Qualifications/Requirements:

Bachelor's Degree in Engineering. 8 years related experience. Completion of
supervisory/leadership training preferred

Locations:

Rio de Janeiro, Macaé.

Baker Hughes, a GE company is an Equal Opportunity Employer. Employment
decisions are made without regard to race, color, religion, national or ethnic
origin, sex, sexual orientation, gender identity or expression, age,
disability, protected veteran status or other characteristics protected by
law. Learn
more
Puesto: Services

Leia mais

Avaliações da Baker Hughes


Satisfação geral dos funcionários

3.88
  • Remuneração e benefícios
    3.56
  • Oportunidade de carreira
    3.08
  • Cultura da empresa
    3.84
  • Qualidade de vida
    3.32

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 16 dias

    Empresa agradavel de trabalhar

    Assistente A

    Niterói, RJ


    Prós: Empresa com processos bem definidos, e com clima de trabalho no time muito agradavel. Salario padrão de acordo com o que é pago no mercado em geral.

    Contras: Poucas chances de crescimento, falta priorizar os funcionarios de dentro, empresa foca muito nos processos trainee e nao valoriza os da própria area.

    Conselhos para presidência: Focar no trabalhador de cada area

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 18 dias

    Excelente ambiente para se começar a carreira

    Estagiário

    Rio de Janeiro, RJ


    Prós: Excelente ambiente para se começar a carreira. No meu estágio, liderei pequenos projetos e pude implementar minhas ideias. O ambiente é agradável, com baixa pressão durante a maior parte do mês. Profissionais com muita bagagem e altamente qualificados. Horário flexível, com possibilidade de fazer home office.

    Contras: Burocracia excessiva, imposição da cultura (caso você não seja um fit perfeito, tentarão te moldar através de feedbacks comportamentais), crescimento lento (caso você entre na empresa como analista e não como trainee).

    Recomenda a empresa: Sim