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Vaga de Systems Analyst 4-Support
Oracle em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Systems Analyst 4-Support

Preferred Qualifications

4 years or more as an Oracle DBA with knowledge of Oracle Database 10, 11 and
12. Experience in troubleshooting in critical environments, MyOracle Support
knowledge and interaction with Oracle Global Support. Experience with RAC,
import/export procedures, Data Guard is desirable, advanced English is
mandatory.
As an Advanced Support area, we work 7x24 to help our customers in the mission
critical environments, and this position requires availability to work in a
shift from Tuesday to Saturday or from Sunday to Thursday.

Detailed Description and Job Requirements

As a member of the Support organization, your focus is to deliver post-sales
support and solutions to the Oracle customer base while serving as an advocate
for customer needs. This involves resolving post-sales non-technical customer
inquiries via phone and electronic means, as well as, technical questions
regarding the use of and troubleshooting for our Electronic Support Services.
A primary point of contact for customers, you are responsible for facilitating
customer relationships with Support and providing advice and assistance to
internal Oracle employees on diverse customer situations and escalated issues.

As an Advisory Systems Engineer, you are expected to be an expert member of
the problem-solving/avoidance team and be highly skilled in solving extremely
complex (often previously unknown), critical customer issues. Performing the
assigned duties with a high level of autonomy and reporting to management on
customer status and technical matters on a regular basis, you will be expected
to work with very limited guidance from management. Further, the Advisory
Systems Engineer is sought by customers and Oracle employees to provide expert
technical advice.

Leading contributor individually and as a team member, providing direction and
mentoring to others. Work is non-routine and very complex, involving the
application of advanced technical/business skills in area of specialization.
Because of substantial customer interfacing, a demonstrated ability to work
with customers on an independent basis with exceptional communication skills,
while consistently achieving the absolute highest levels of customer
satisfaction. Both a Bachelors and Masters degree in Computer Science,
Engineering or equivalent experience 8 years related experience prior to
taking this position. In addition, experience with Oracle*s core products,
applications, and tools.
Organization: Regular Employee Hire
Travel: Support

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Avaliações da Oracle


Satisfação geral dos funcionários

4.11
  • Remuneração e benefícios
    4.40
  • Oportunidade de carreira
    3.62
  • Cultura da empresa
    3.62
  • Qualidade de vida
    3.53

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há aproximadamente 2 meses

    No caminho certo

    Sênior

    São Paulo, SP


    Prós: A empresa investe bastante na educação dos funcionários, sempre ocorrem oficinas dentro da empresa, está num processo de transformação apoiando muito uma gestão mais aberta, com reconhecimento e respeito entre as pessoas.

    Contras: Apesar do movimento de transformação, ainda há muitas áreas, gestores, que não se adaptaram ao novo estilo da empresa, tornando o clima de trabalho pesado e pouco reconhecido.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há aproximadamente 1 mês

    Boa empresa, e tem tudo pra evoluir no quesito diversidade.

    Business DevelopmentEx-funcionário, saiu em 2018

    São Paulo, SP


    Prós: Empresa gigante e com boa cultura para aprendizado. Aprende-se muito com todos. Extremamente self-service, o que é difícil no começo, mas qdo se acostuma, traz grandes vantagens, é muito bom ser independente e desenvolver seu trabalho a sua maneira.

    Contras: Muita pressão e competição entre os próprios vendedores. O que torna as pessoas muitas vezes mais focadas em seu próprio resultado, do que nos objetivos da empresa

    Conselhos para presidência: Investir mais na Diversidade. Porque a questão étnico-racial não é investida, a equidade de gênero na Liderança não é investida. Também seria mais interessante ver pessoas de renda e contextos sociais diferentes. Existe uma bolha, que precisa ser rompida. A única meta atingida é de PCD, que é um ponto muito positivo, mas precisa ser expandido.

    Recomenda a empresa: Sim