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Vaga de Systems Analyst 3-Support
Oracle em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Systems Analyst 3-Support

Preferred Qualifications

Oracle RDBMS versions 10g, 11g and 12c
Oracle Real Application Cluster
Oracle Grid Control 11g and 12c
Oracle RMAN
Oracle Date Guard
Portuguese Spoken
English Spoken

Detailed Description and Job Requirements

As a member of the Support organization, your focus is to deliver post-sales support and solutions to the Oracle customer base while serving as an advocate for customer needs. This involves resolving post-sales non-technical customer inquiries via phone and electronic means, as well as, technical questions regarding the use of and troubleshooting for our Electronic Support Services. A primary point of contact for customers, you are responsible for facilitating customer relationships with Support and providing advice and assistance to internal Oracle employees on diverse customer situations and escalated issues.

As a Senior Systems Engineer, you will interface with the customers IT staff on a regular basis. Either at the clients site or from a remote location, you will be responsible for resolution of moderately complex technical problems related to the installation, recommended maintenance and use and repair/workarounds for Oracle products. You should be highly experienced in some Oracle products and several platforms that are being supported. You will be expected to work with only general guidance from management while advising management on progress/status.

Job duties are varied and complex utilizing independent judgment. May have project lead role. Because of substantial customer interfacing, a demonstrated ability to work with customers on an independent basis with exceptional communication skills, while consistently achieving the highest levels of customer satisfaction is essential. A Bachelors degree in Computer Science, Engineering or equivalent experience is preferred with five years related experience. Experience with Oracles core products, applications, and tools is important.
Organization: Oracle
Travel: Yes, 25 % of the Time

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Avaliações da Oracle


Satisfação geral dos funcionários

3.81
  • Remuneração e benefícios
    4.26
  • Oportunidade de carreira
    3.36
  • Cultura da empresa
    3.06
  • Qualidade de vida
    3.26

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 13 dias

    ótima empresa

    Master Principal Sales ConsultantEx-funcionário, saiu em 2016

    São Paulo, SP


    Prós: A cultura da Oracle (Face the truth) é colocada no dia dia. Isto algumas vezes pode ser considerado agressivo, mas torna a empresa bastante franca. O grande porte auxilia na geração de negócios devido a abrangência das soluções e quantidade de referências.

    Contras: A agressividade comercial muitas vezes limita a criatividade dos empregados. Leva-se ao pé da letra que você vive por quarters na empresa. Desta forma, negócios que levam mais tempo, nem sempre quem colhe os frutos é de quem plantou.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 22 dias

    Boa empresa. Poderia ter um turnover menor.

    Product Director

    São Paulo, SP


    Prós: Empresa gigante, marca com ótima credibilidade. Chance de trabalhar em um ambiente com foco em resultados. RH oferece ótimos benefícios e bom work-life-balance.

    Contras: Turnover altíssimo. Fora da curva se comparado aos competidores da empresa. Diretores de mesmo nível e experiência tratados de forma diferente. Se for do departamento de vendas tem um ótimo carro, se não for, não tem.

    Conselhos para presidência: Ter um jovem talentoso como presidente é ótimo, mas é preciso cuidar do HR e dos departamentos de vendas porque as políticas de contratações são na base da "panelinha". Sempre os mesmos...

    Recomenda a empresa: Sim