• Vagas
  • Empresas
  • Salários
  • Entrevistas

Vaga de Support Manager
e-Core em Porto Alegre - RS

Descrição da Vaga

Support Manager

e-Core is one of the best places to work in Brazil (IT & Telecom) since 2008 according to GPTW's annual report. Understand why.

We are proud of our strong global team of smart and talented individuals committed to delivering high-quality work. Based in Porto Alegre and with offices in São Paulo (BR), Florida (US) and New York (US) we are the only Atlassian Platinum Partner in Brazil and currently expanding to the US Atlassian market.

e-Core and Atlassian are growing and there's a lot of opportunities to work with a broad range of exciting products and technologies like: Jira, Confluence, Bitbucket and Trello . And let's not forget the amazing people: Imagine being part of a multicultural team from all over the world, collaborating with people from Kuala Lumpur, Amsterdam, Austin, San Francisco, Sydney and more!

When Atlassian customers such as NASA, Tesla and Facebook need a solution to problems using these products, our team of support engineers is responsible for providing the technical solution aiming for the greatest customer satisfaction. Your job is to lead this team. You and your team will be responsible for providing Atlassian's legendary customer service, making the best usage of Atlassian products.

Get to know our work environment in this 2 minutes video and about the Support Manager role in this one.

During your day as a Support Manager you will:
* Manage, coach and develop your team's career;
* Analyze and report on your team KPIs;
* Plan resourcing;
* Build internal relationships with development and product management teams to deliver legendary customer services;
* Oversee day-to-day operational management and improvement of support processes;
* Help your team to solve problems for a wide range of customer segments.

As a Support Manager you:
* Grow your team in terms of their personal development;
* Are comfortable to challenge what you think can be done better;
* Are truly motivated by customer success;
* Are a continuous learner;
* Constantly seek to identify opportunities and implement improvements;
* Are result oriented and enjoys overcoming challenges;
* Are very good at providing support, inspiration and education to ensure your team is able to deliver an awesome customer experience;
* Are the biggest advocate who continually contributes to build an open team culture, playing as a team to achieve our goals, while having fun;
* Preferably have a Bachelor's Degree in Information Technology or equivalent demonstrated experience.

Home office twice a week (optional).

We consider an additional positive if you have experience with Atlassian products.
* A e-Core é uma empresa que está aberta à diversidade. Aqui todas as aplicações são consideradas, independentemente de raça, cor, idade, religião, orientação sexual, nacionalidade de origem, deficiência ou qualquer outra característica.

Leia mais

Avaliações da e-Core


Satisfação geral dos funcionários

4.35
  • Remuneração e benefícios
    3.78
  • Oportunidade de carreira
    3.52
  • Cultura da empresa
    4.70
  • Qualidade de vida
    4.43

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há aproximadamente 1 mês

    Ótima empresa, com alguns pequenos pontos de melhoria.

    Analista

    Porto Alegre, RS


    Prós: Empresa horizontal, muita transparência e abertura entre todas as camadas. Fácil acesso ao CEO e VP. Cultura espetacular, sempre aberta a novas ideias e se você tem a iniciativa, pode começar a fazer a diferença, sem burocracias.

    Contras: Não há um plano de carreira estruturado, os benefícios poderiam ser melhores, apesar de serem flexíveis, o desconto é grande. Ainda não tem PLR, infelizmente, mas sei que eles estão trabalhando nisso.

    Conselhos para presidência: Atentar para os benefícios. A forma como é hoje, é bem ruim.

    Recomenda a empresa: Sim


    HR Team da e-Core respondeu:

    A transparência está no DNA da nossa empresa. Além disso, valorizamos nossos colaboradores e estamos sempre de portas abertas para que novas ideias e ações sejam implementadas! O forte crescimento da e-Core e o que vem pela frente nos deixa animados e, com toda a certeza, ainda existem pontos e processos a serem melhorados. A busca por melhoria contínua faz parte de nossos dias. Agradecemos o tempo investido para compartilhar sua avaliação!

  • Há aproximadamente 1 mês

    Oportunidades e Crescimento

    Funcionário

    Porto Alegre, RS


    Prós: Ambiente interno muito bom. Empresa em crescimento gerando muitas oportunidades de crescimento e aprendizado. Oportunidade constante de contato com clientes internacionais. A cultura é muito bom a os profissionais são valorizados.

    Contras: Com o crescimento existe espaço para aprimorar alguns elementos da infra estrutura, mas avanços estão ocorrendo cada vez mais rapidamente. Atualmente o ambiente físico já é muito bom.

    Recomenda a empresa: Sim


    HR Team da e-Core respondeu:

    Olá! Agradecemos a sua avaliação e ficamos felizes em saber que você valoriza a nossa cultura, assim como valorizamos nossos colaboradores! Com o crescimento da empresa, o espaço para aprimorar certos elementos é uma realidade, e isso nos deixa ainda mais empolgados. Juntos, vamos em frente! :)