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Vaga de Strategic Retail Partnerships Specialist
Uber em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Strategic Retail Partnerships Specialist

About the job

Uber's Global Greenlight Program team is part of the Global Community Operations team. We implement strategy, planning, innovation, and business development for the company's global network of Uber Greenlight locations, our in-person locations that serve drivers. These locations are one of the company's key growth channels for getting drivers on the road and keeping them engaged with Uber. It's an extremely rewarding and challenging team to work on because Uber Greenlight locations are the face of Uber for driver-partners, and our operations are essential for Uber's growth around the globe.

We are focused on bringing unique Greenlight retail experiences through growing our line of partnerships across multiple verticals, and deliver value to our driver partners by making great deals on relevant goods and services.

As a Strategic Retail Partnership Specialist on the Greenlight retail partnership team, you will lead the charge to formalize an engaging retail experience within the Greenlight locations. You will be rolling up your sleeves to ensure partnership success while working closely with internal teams.

What you'll do:

  • Track and have a bird's eye view of the region's partnerships and their performance.
  • Develop the tools and processes that will help local teams manage partnerships better.
  • Evaluate strategic and partnership opportunities, performing a broad range of quantitative and qualitative analyses
  • Work with internal teams and external partners to negotiate and drive contracts to closure, and then manage these key strategic relationships to maximum value for both Uber and our driver partners
  • Manage the tiny details that will keep us flowing towards our goals.
  • Thrive on creating new ways to add to existing partnerships. You'll be making those not so obvious connections that drive innovative partnerships and initiatives to grow our business

What you'll need:

  • + 2 years of relevant work experience in business development, marketing and/or partnership management
  • BA or BS degree required
  • Ability to influence and develop business relationships with partners at all levels, and navigate multiple partner engagements simultaneously
  • Data driven, analytical thinker who is able explore new opportunities through data
  • Process oriented, you need to think in scalable solutions that can impact an entire region.
  • Strong negotiation skills and experience managing vendors and partners
  • Excellent verbal and written communication skills
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Avaliações da Uber


Satisfação geral dos funcionários

3.73
  • Remuneração e benefícios
    3.88
  • Oportunidade de carreira
    3.00
  • Cultura da empresa
    3.60
  • Qualidade de vida
    3.35

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 10 dias

    Avaliação Uber Eats

    Assistente AdministrativoEx-funcionário, saiu em 2017

    São Paulo, SP


    Prós: A equipe com quem trabalhei, funcionário do mesmo nível que eu, era ótima e muito engajada. Apenas dois Chefes eram realmente responsáveis com a equipe e pessoas que nos colocavam pra cima.

    Contras: A maioria das pessoas em cargo de chefia deixava a desejar. Alguns coordenadores tinham atitudes infantis e tomavam elas movidos por motivos ou desafetos pessoais. O salário era um pouco baixo. E o plano de carreira era quase uma fantasia. Davam cargos mas não alteravam carteira ou salário. Trabalha-se muito (tempo e esforço) e o retorno não é à altura.

    Conselhos para presidência: Avalie não apenas as pessoas de cargos menores mas permita que estes façam a avaliação de pessoas com cargos superiores pois as vezes a coisa não anda devido a má gestão destes.

    Recomenda a empresa: Não

  • Há 13 dias

    Trabalhei e gostaria de voltar a trabalhar, um dos melhores lugares para trabalhar

    Customer Service Representative (CSR)Ex-funcionário, saiu em 2017

    São Paulo, SP


    Prós: A cultura da empresa de horizontalidade funciona muito bem, você consegue trabalhar muito bem em conjunto com outras áreas. Os incentivos de qualidade de vida na empresa são ótimos. Funcionários muito prestativos.

    Contras: Novos supervisores tendem a se sentirem pressionados e acabam sendo mais rígidos do que o necessário, assim prejudicando os seus colaboradores, por terem ainda essa cultura de empresas antigas. As oportunidades de crescimento são muitas, mas não são diversificadas, acaba que algumas pessoas ficam estagnadas.

    Conselhos para presidência: Melhorar a questão de escolha de supervisores, além de maior diversidade de ofertas para crescimento e recontratar funcionários antigos

    Recomenda a empresa: Sim