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Vaga de Sr. Analyst, Project/Prog Mgmt (Salesforce)
Dell em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Sr. Analyst, Project/Prog Mgmt (Salesforce)

Why Work at Dell?

Endless challenges and rewards. Opportunities on six continents. A team of colleagues fueled by collaboration. All this, and a company deeply committed to integrity and responsibility.

PRINCIPAL DUTIES AND RESPONSIBILITIES
* Insures program deliverables are met timely and efficiently.
* Organizes and manages cross-functional problem resolution efforts as required.
* Perform other duties as required.
* Maintains awareness of trends, business conditions and internal process and practices impacting project/program(s). Identifies areas of risk/opportunities and influences and implements continuous improvements.
* Defines and reports project/program roadmap, status, development issues and success metrics. Develops tools and analytics to support project/program success factors.
* Develops communications and presentations and ensures communication of project/program initiatives, messages and status to appropriate parties. Makes recommendations to senior management as necessary. Manages communication and coordination of cross functional teams across multiple areas and with third party partners. Prepares documentation and other communications as necessary.
* Leads and manages cross functional team(s) in the establishment, planning and implementation of multiple projects and/or programs. Identifies priorities and resources relative to each initiative, project or program. Ensures initiative, project and/or program deliverables are met on time and within budget as required. May facilitate partner alignment and maintain partner relationships.

SKILLS

  • Possesses strong product/technology/industry knowledge.

  • Communication skills: Good English/Spanish desireable.

  • Interpersonal skills.

  • Leadership Skills.

  • Problem solving skills.

  • Strives for professional development.

  • Ability to work in a team environment.

Education Required: Bachelor degree

SKILLS

  • Possesses strong product/technology/industry knowledge.

  • Communication skills: Good English/Spanish desireable.

  • Interpersonal skills.

  • Leadership Skills.

  • Problem solving skills.

  • Strives for professional development.

  • Ability to work in a team environment.

Education Required: Bachelor degree

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Avaliações da Dell


Satisfação geral dos funcionários

4.11
  • Remuneração e benefícios
    3.91
  • Oportunidade de carreira
    3.66
  • Cultura da empresa
    4.35
  • Qualidade de vida
    3.77

Recomendam a empresa a um amigo




  • Há 12 meses

    Great place to work

    Estagiário

    Porto Alegre, RS


    Prós: Cultura da empresa, motivação pra trabalhar e continuar crescendo. Quem é efetivado tem muitos benefícios que fazem os que trabalham estarem motivados

    Contras: Pouca inovação, algumas ferramentas muito antigas ainda. Necessita estar mais alinhada as iniciativas globais de infraestrutura e desenvolvimento de software

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há aproximadamente 1 ano

    Motivação do funcionario

    Funcionário

    Eldorado do Sul, RS


    Prós: Proporciona Plano de carreira, é flexível, proporciono também benefícios que dificilmente se encontra no mercado, é motivadora e está sempre inovando.

    Contras: Plano de remuneração é limitado, as vendas poderiam ser mais motivadoras, seria importante voltar o reconhecimento por atingimento e festas celebrando final de trimestre com trofeus e final de ano.

    Conselhos para presidência: Ficar mais no reconhecimento e comemorar acontecimentos históricos da empresa, o bom funcionário e o bom vendedor é motivado não só pela comissão mas também pelo reconhecimento profissional, não é fácil com a situação econômica que o Brasil vem passando, e todo o esforço e dedicação do funcionário tem que ser valorizado. Para os demais, a dell está de parabéns, o clima é maravilhoso, as pessoas e o ambiente contribui para o melhor.

    Recomenda a empresa: Sim