• Empresas
  • Salários
  • Entrevistas
  • Vagas

Vaga de Site Lead
Monsanto (Adquirida pela Bayer) em Sorriso - MT

Descrição da Vaga

Site Lead

Monsanto is seeking a highly motivated individual to become an integral member of Plant Breeding Testing Team. The successful candidate will manage the experimental stations of Sorriso - MT, Campo Novo do Parecis - MT and Rondonópolis - MT.

The primary position’s responsibility is to provide site leadership for Breeding´s cross-functional operations and enabling teams.

Main Activities/Responsabilities:

  • Develop and execute a multi-disciplinary team integration plan focused on operational effectiveness;
  • Build and leverage relationship with key external and internal stakeholders to steer the Community Engagement strategy ensuring our freedom to operate;
  • Drive the strategic plan for site resources usage based on Breeding 3.0 strategy and long range plan;
  • Commit to enhance actions aiming Sustainability and Breeding´s Planet Impact goals;
  • Implement Breeding´s key strategies providing overall directions to cross-functional teams, influencing direct and matrix reports;
  • Promote and assure a strong ESH and Compliance culture in the site;
  • Prepare and develop talent potential for continuous change;
  • Guarantee alignment and standardization of actions based on business needs across sites.

**_Required Qualifications:

_**

  • BS in Agronomy **_

_**

  • MS degree in Breeding/Agronomy/Plant Pathology/Entomology or related fields is desirable;
  • Outstanding leadership skills;
  • Ability to manage and prioritize multiple projects;
  • Ability and experience of effectively with interdisciplinary teams; Dicionário

Other Required Qualifications:
* Excellent communication skills and personal interaction to foster teamwork and enhance a good working environment;
* Effective written and verbal communication skills in English.

Leia mais

Avaliações da Monsanto (Adquirida pela Bayer)


Satisfação geral dos funcionários

4.31
  • Remuneração e benefícios
    4.39
  • Oportunidade de carreira
    3.60
  • Cultura da empresa
    4.18
  • Qualidade de vida
    4.20

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há quase 2 anos

    Satisfeito

    Analista de Customer Service Júnior

    São Paulo, SP


    Prós: Clima organizacional muito bom, aumento da diversidade e inclusão dando oportunidades de carreira para PCDs. Os processos de avaliação de pessoas estão cada vez mais padronizados e objetivos para promoções, oportunidades de mudanças de função e desenvolvimento

    Contras: Existe um excesso de alinhamentos para validação de ações, comunicação de mudanças estruturais e por consequência acabam ocorrendo muitas reuniões sem efetividade.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há aproximadamente 2 meses

    Aprendizado constante

    Estágio

    Cachoeira Dourada, MG


    Prós: Pessoas extremamente bem receptivas a novos funcionários, gerencia altamente capacitada e motivadora. Melhor equipe de operadores que já vi.

    Contras: Alto nível de cobrança e pressão. Local muito afastado, necessário um itinerário de 45 minutos diários para chegar até a empresa. A cidade onde está localizada falta opções de lazer e entretenimento.

    Recomenda a empresa: Sim