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Vaga de Service Delivery Manager
Cognizant em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Service Delivery Manager

As Service Delivery Manager , your main responsibilities are:
* Be responsible for providing a Global Solutions Center with services in several technical-functional areas
* Manage the transition with the outgoing Service Company (s) and the different stakeholders
* Maintain the global scope by respecting the defined SLAs and KPIs and ensuring the quality and conformity of deliverables
* Be responsible for the customer relationship and be the point of contact Client / Cognizant in case of escalation
* Coordinate collaborators and ensure that adequate resources are allocated to the program
* Encourage the implementation of initiatives as part of the continuous improvement, automation and transformation of the Service
* Manage internal and customer reporting on overall performance

**Skills & Experience:

You have at least 10 years of experience in the management of "onsite / offshore" support program. You have significant experience in team management, including international programs related to SAP.

You have good written and oral communication and a sense of customer service. You know how to maintain a perimeter, manage escalations and priorities.

Ideally, you are ITIL certified.

English: good level necessary.

As Service Delivery Manager , your main responsibilities are:
* Be responsible for providing a Global Solutions Center with services in several technical-functional areas
* Manage the transition with the outgoing Service Company (s) and the different stakeholders
* Maintain the global scope by respecting the defined SLAs and KPIs and ensuring the quality and conformity of deliverables
* Be responsible for the customer relationship and be the point of contact Client / Cognizant in case of escalation
* Coordinate collaborators and ensure that adequate resources are allocated to the program
* Encourage the implementation of initiatives as part of the continuous improvement, automation and transformation of the Service
* Manage internal and customer reporting on overall performance

**Skills & Experience:

You have at least 10 years of experience in the management of "onsite / offshore" support program. You have significant experience in team management, including international programs related to SAP.

You have good written and oral communication and a sense of customer service. You know how to maintain a perimeter, manage escalations and priorities.

Ideally, you are ITIL certified.

English: good level necessary.

Employee Status : Full Time Employee

Shift : Day Job

Travel : No

Job Posting : Mar 22 2019

About Cognizant

Cognizant (Nasdaq-100: CTSH) is one of the world's leading professional services companies, transforming clients' business, operating and technology models for the digital era. Our unique industry-based, consultative approach helps clients envision, build and run more innovative and efficient businesses. Headquartered in the U.S., Cognizant is ranked 195 on the Fortune 500 and is consistently listed among the most admired companies in the world. Learn how Cognizant helps clients lead with digital at www.cognizant.com or follow us on Twitter: Cognizant.

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Avaliações da Cognizant


Satisfação geral dos funcionários

3.96
  • Remuneração e benefícios
    3.95
  • Oportunidade de carreira
    3.34
  • Cultura da empresa
    4.13
  • Qualidade de vida
    3.87

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 10 dias

    Embora eu seja novo na empresa, até agora tem excedido por pouco as minhas expectativas.

    Consultor Sênior

    São Paulo, SP


    Prós: A cultura é bastante envolvente e te estimula a gerar resultados. É bastante confortável de se trabalhar nela, e te torna disciplinado com suas obrigações. Você se sente responsável pelo que lhe é designado. Oferece projetos de grande escala e oferece soluções inovadoras, o que te impulsiona na sua carreira.

    Contras: Apesar de ser uma empresa muito mais organizada do que outras que trabalhei, ainda não excede nenhuma expectativa com relação a isso. Coisas simples como alocação de posto de trabalho ou obtenção de equipamentos pode ter alguns problemas de comunicação.

    Conselhos para presidência: Além de oferecer um bom ambiente de trabalho, sempre ofereça bons recursos e ferramentas aos profissionais. Não deixe que isso se torne algo para desmotivar o trabalho.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 13 dias

    Excelente empresa para se trabalhar

    Analista de Tesouraria Júnior

    São Paulo, SP


    Prós: É uma empresa com ótimos benefícios se importa com o funcionário / colaborador realizando inovações que agregam no dia a dia, uma empresa que para está de parabéns em sua forma de agir.

    Contras: Não tenho pontos negativos para expressar aqui até porque tenho dois anos de empresa e durante esses dois anos fui reconhecido pelo meu trabalho e dedicação.

    Conselhos para presidência: Buscar sempre um bom relacionamento com todos os colegas.

    Recomenda a empresa: Sim