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Vaga de Senior Regional Risk Manager
Uber em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Senior Regional Risk Manager

Our mission is to deliver transportation as reliable as running water for everyone, everywhere. To do this, we are looking for a Regional Operations Manager to help us acquire and onboard driver-partners in cities around the region, by designing and executing communications, projects, processes, and experiments driven by a deep understanding of the data and analytics.

The Regional Operations Manager - Driver Engagement & Loyalty role is a unique opportunity to help drive growth through the optimization of our growing number of partner drivers. This is a critical role as it directly correlates to continually improving the rider experience through greater availability while minimizing costs. This data-driven role calls for a rare combination of analytical thinking & interpersonal ability to manage partnerships.

WHAT YOU'LL DO
* Acquire & Onboard New Driver-Partners. Your job is to get new partners on the road by implementing best practices and innovating to create new processes and campaigns across the region
* Analytics. Heavy analysis of our partner acquisition funnel and early lifecycle metrics by channel, demographics, and geography to drive efficient and cost-effective growth of new supply on our platform
* Strategy. Decide which projects and areas of the acquisition and onboarding process the team should focus on and set an aggressive timeline to reach those goals
* Product Improvement. Proactively search for new features which could improve a seamless driver and rider experience
* Partner Relations. Manage driver development, identify & attack problem areas for drivers, and negotiate with businesses to create new sources of partner signups
* Cost-Benefit Analysis. Evaluate the economic and strategic costs and benefits of partner acquisition & onboarding programs and work with management to execute those strategies

WHAT YOU NEED
* Experience building loyalty customer programs
* Data driven decision making mentality and sound business judgment through strong analytical thinking and experimentation
* Solid understanding of data-driven customer acquisition and onboarding
* Ability to take initiative in a constantly-changing work environment
* Startup (all-hands-on-deck) "I bust my ass because I love it" approach
* A willingness to be "in the trenches" working with our driver-partners
* Bachelor's degree in Engineering, Computer Science, Math, Statistics, Economics, Finance or similar field
* SQL knowledge a plus, but not required

EXAMPLE BACKGROUNDS
* Consulting, Accounting, or Banking background with numbers/excel driven decision instincts
* Tech enthusiast with product development and management experience
* Engineering background with dreams of applying similar process to people processes
* Corporate strategy background with a willingness to roll up your sleeves
* Extremely data-driven marketing background with passion for connecting digital and physical realms

Leia mais

Avaliações da Uber


Satisfação geral dos funcionários

3.80
  • Remuneração e benefícios
    4.00
  • Oportunidade de carreira
    3.20
  • Cultura da empresa
    3.83
  • Qualidade de vida
    3.53

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 19 dias

    Melhoria constante.

    Team Leader

    São Paulo, SP


    Prós: Salários mais justos após ajuste, liderança parceira e engajada com resultados e o bem estar dos colaboradores. Gerência acessível e comunicação boa dentro dos times. Plano de carreira melhor desenvolvido e agora mais claro com reais oportunidades. Ambiente bom para trabalho, onde limites são respeitados e também sua saúde mental.

    Contras: A estrutura do atual prédio pode ser melhor, com mais benefícios para os funcionários para se igualar aos demais prédios que existem. Ha ainda problemas de comunicação que precisam de atenção. A gerência precisa melhorar os feedbacks, a liderança não tem visibilidade adequada do que está bom e de onde podemoa chegar. Aumento de VR e inclusão de VT

    Conselhos para presidência: Visar mais os funcionários internos que têm grande potencial e deixar mais claras as oportunidades que existem para eles, alemde feedbacks assertivos quanto à expectativas e boas condutas que são valorizadas.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há aproximadamente 1 mês

    Avaliação Uber Eats

    Assistente AdministrativoEx-funcionário, saiu em 2017

    São Paulo, SP


    Prós: A equipe com quem trabalhei, funcionário do mesmo nível que eu, era ótima e muito engajada. Apenas dois Chefes eram realmente responsáveis com a equipe e pessoas que nos colocavam pra cima.

    Contras: A maioria das pessoas em cargo de chefia deixava a desejar. Alguns coordenadores tinham atitudes infantis e tomavam elas movidos por motivos ou desafetos pessoais. O salário era um pouco baixo. E o plano de carreira era quase uma fantasia. Davam cargos mas não alteravam carteira ou salário. Trabalha-se muito (tempo e esforço) e o retorno não é à altura.

    Conselhos para presidência: Avalie não apenas as pessoas de cargos menores mas permita que estes façam a avaliação de pessoas com cargos superiores pois as vezes a coisa não anda devido a má gestão destes.

    Recomenda a empresa: Não