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Vaga de Senior Field Technician
BT em Americana - SP

Descrição da Vaga

Senior Field Technician - Full Time – 1:00 p.m to 10:00 p.m

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Senior Field Technician

Hortolandia
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*Senior Field Technician (81290) *

Team : Field Services – GCS
Location : Hortolândia – SP
Hours : Full Time – 1:00 p.m to 10:00 p.m
Contract : Permanent
Apply by : March, 2018
Why this role matters

  • Responsible for corrective and preventive maintenance in Telco systems on site;
  • Interact with customer’s and BT first line support to detect and correct fails;
  • Delivering a caring, professional response to all inquiries and a quality that meets or exceeds specified targets;
    What you’ll be doing

  • Responsible for dealing with complex problems in satellite systems (VSAT HUB processing, Antenna tracking systems, cabling and RF equipment) that cannot be resolved remotely by the BT first line or customer support, having a good understanding and knowledge for satellite technology and operational restore/repair.

  • Management of major incidents and the generation of flash reports following established procedures.

  • Complete various reports related to network, service & implementation cases as requested by management team.

  • Working with field agents or third party on hands maintainers in order to restore service.

  • Capable of making configuration changes through the use of established Company tools and systems.
    We’ll also need to see these on your CV:

  • Good English and Spanish communications skills needed.

  • Instrumental handle skills (spectrum analyser, power meter, data test) for monitoring and system checking and technical reports is desired.

  • Network technical abilities to configure routers and switches, certification is also a plus considered.

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Job function: Field Service
Working pattern: Standard
Closing date: Ongoing

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Avaliações da BT


Satisfação geral dos funcionários

4.11
  • Remuneração e benefícios
    3.22
  • Oportunidade de carreira
    3.00
  • Cultura da empresa
    4.11
  • Qualidade de vida
    3.78

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há aproximadamente 1 ano

    Por mais dificil que seja ,temos que procurar recursos para melhor atender o cliente,

    Agente de Atendimento

    Campo Grande, MS


    Prós: Quando se bate as metas somos reconhecidos,e pagos por isso e premiados mensalmente se por 03 meses consecutivos bater as metas ficamos fidelizados onde o valor dobra.

    Contras: Falta de treinamentos mais profundo em determinados setor quando são implatados dentro da empresa nosso recurso no dia a dia e uns com os outros.

    Conselhos para presidência: estar sempre disposto á vencer qualquer desafios .

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há mais de 1 ano

    autonomia

    Funcionário

    São Paulo, SP


    Prós: Investe em melhoria, concede autonomia aos funcionários e em troca cobra responsabilidade, investe em negócios e clientes que permitam retorno para os dois lados.

    Contras: Os processos ainda precisam ser amadurecidos principalmente no Brasil; integração com os demais países do grupo precisa ser melhor alinhado.

    Conselhos para presidência: Investir em processos e ferramentas, porém sem esquecer que quem faz os processos e gerencia as ferramentas são as pessoas.

    Recomenda a empresa: Sim