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Vaga de Senior Business Quality Analyst
Johnson & Johnson em São José dos Campos - SP

Descrição da Vaga

Senior Business Quality Analyst - Consumer

Descrição

Responsibilities
The Sr Quality Analyst is expected to possess detailed knowledge of Cosmetics,
OTC and Medical Devices products and applicable Quality Management Systems to
ensure appropriate maintenance of Standard Operating Procedures and Global
Procedures. Writes and assists others in writing new or updated operating
procedures.
The individual will responsible for Imported Product Management that
includes: product release, non-conformance/corrective actions management,
risk management, serving as Q&C representative in NPI projects. Generates,
identifies, and suggests improvements in significant performance trends.
Supports the change control program and manages local procedures and
specifications in the document control system. Investigates, tracks and trends
consumer and customer complaints and provides complaint data for quality
reports.
The individual will develop and deliver appropriate training to Internal and
External Business Partners, as well as communicate the value of GXP practices
to the business and provide guidance and direction on policies, standards and
processes.
The Sr Quality Analyst works independently, identifies gaps and drives process
improvements using Process Excellence tools.
Shall pursue strong ability on collaboration and influence Business Partners
(Quality & Compliance Organization, Internal and External Business Partners,
Logistics Operations).
Leads complexes local and regional projects.

Qualificações

Requirements
A minimum of a BA/BS degree in Pharmacy is required.
An advanced degree is preferred.
A minimum of 3 years of related experience including Quality Assurance and/or
Quality Control, including experience working in Pharmaceutical, Consumer
and/or Medical Device or other highly regulated industry is required.
Advanced English is mandatory, Spanish is a differential.
Relevant knowledge on root cause investigations in a production environment is
preferred.
Demonstrated knowledge of any of the following is required: manufacturing
processes, regulatory requirements, including 21CFR, RDC 17/2010, RDC 16/2013
e RDC 48/2013. Strong communication, organizational and project management
skills are required.

Location/Organization
São José dos Campos
Consumer – Business Qualit

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Avaliações da Johnson & Johnson


Satisfação geral dos funcionários

3.95
  • Remuneração e benefícios
    3.94
  • Oportunidade de carreira
    3.24
  • Cultura da empresa
    4.11
  • Qualidade de vida
    3.94

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 16 dias

    recomendo as vezes sim as vezes nao.

    Analista Júnior

    São Paulo, SP


    Prós: Bastante benefícios como desconto em produtos, um bom convenio médico com descontos em medicamentos e reembolso de consultas l, excelente restaurante, ambulatório de qualidade, salário na media do.mercado, plr, pagamentos em dia, emenda de feriados, home office e flexibilidade de horário, clima organizacional excelente, otima estrutura e organização em quesitos de limpeza.

    Contras: Como a empresa é muito grande seus processos são bastante complexos, quantidade enorme de processos faltando um pouco de organização entre as áreas. Muito trabalho para uma pessoa só. Baixo numero de funcionários para uma carga grande de trabalho, sobrecarregando aqueles que ja trabalham. Dificuldades em contratação e efetivação de terceiros e temporários. Necessitam atualizar a forma de gerenciar daqueles funcionários mais antigos e que são gestores.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 18 dias

    Depende da área

    Analista de Recursos HumanosEx-funcionário, saiu em 2018

    São Paulo, SP


    Prós: Grande empresa com profissionais icônicos nas estruturas globais. Proporciona o reconhecimento profissional para funcionários que lidam bem com a politicagem interna.

    Contras: Clima ruim em algumas áreas da empresa. A área de Employee Relations não tem autonomia para tomar decisão sobre os casos que recebe, o que passa pouca credibilidade para os funcionários que abrem cases para averiguação de compliance. Diante disso, maus exemplos são fortalecidos dentro da estrutura e se passa a mensagem de Resultado a Qualquer Custo, independente do respeito com os demais.

    Conselhos para presidência: Valorizem os profissionais que vestem a camisa da empresa e dêem autonomia para a área de ERLR.

    Recomenda a empresa: Não