• Empresas
  • Salários
  • Entrevistas
  • Vagas

Vaga de Senior Advisor, Marketing Operations
Dell em Eldorado do Sul - RS

Descrição da Vaga

Senior Advisor, Marketing Operations

KEY DUTIES AND RESPONSIBILITIES** **

  • Lead initiatives to streamline processes for partner funding programs
  • Lead implementation and standardize use of tools to support the compliance and claiming process
  • Deliver written and verbal progress reports to executive leaders
  • Own compliance and claiming execution of partner funding programs in North America region
  • Work closely with the partner marketing planners and partner managers to be aware of partner funded quarterly plans
  • Be subject matter expert on all partner funding programs terms and conditions. Be main point of contact for addressing compliance concerns.
  • Manage end to end compliance to maximize the amount of compliant activities.
  • Align with 3rd party agencies and Dell finance to ensure all available funding is claimed and support deadlines.
  • Coordinate the collection of all proof of execution documentation required to submit claims to partners.

REQUIREDCOMPETENCIESANDSKILLS
* Minimum Bachelor's Degree or equivalent. MBA is a plus.
* 10 years of Marketing, finance, compliance and claiming, or project management work experience
* Understanding of Dell marcom programs and partner programs
* Customer focused: Is dedicated to meeting the expectations and requirements of internal customers and external partners
* Time Management: Planning and organizational skills with the ability to work to aggressive deadlines
* Excellent attention to detail
* Great communication skills
* Proficient business acumen skills
* Proficient in MSFT Excel tool
* Excellent Project management skills
* Strong drive for results

Leia mais

Avaliações da Dell


Satisfação geral dos funcionários

4.15
  • Remuneração e benefícios
    3.98
  • Oportunidade de carreira
    3.68
  • Cultura da empresa
    4.27
  • Qualidade de vida
    3.73

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há mais de 1 ano

    Great place to work

    Estagiário

    Porto Alegre, RS


    Prós: Cultura da empresa, motivação pra trabalhar e continuar crescendo. Quem é efetivado tem muitos benefícios que fazem os que trabalham estarem motivados

    Contras: Pouca inovação, algumas ferramentas muito antigas ainda. Necessita estar mais alinhada as iniciativas globais de infraestrutura e desenvolvimento de software

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há mais de 1 ano

    justa

    Analista de Suporte Técnico Pleno

    Curitiba, PR


    Prós: na conta Dell as amizades o aprendizado são bons, conhecimento técnico, cursos internos e alguns sorteios de produtos, além de algumas formas de subir de cargo.

    Contras: as cobranças, métricas para suporte técnico acho injusto pelo fato do atendimento ser demorado com tantos procedimentos e okb's para seguir, além de burocrático demais para envio de peças ou aprovação de chamados mutias vezes orientando o cliente a abrir equipamentos durante atendimento., salário não compatível com o alto grau de stress por conta das métricas, muito apadrinhado conseguindo cargo e sem entender o básico de suporte técnico ou operação da conta.

    Conselhos para presidência: Melhorar o suporte técnico, tornar mais abrangente, melhorar os treinamentos e aumentar o salário.

    Recomenda a empresa: Sim