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Vaga de Sales Snr Manager
Oracle em Porto Alegre - RS

Descrição da Vaga

Sales Snr Manager

Detailed Description and Job Requirements

Overall responsibility for the regions sales, third party alliances, and
customer satisfaction. Develops and implements a comprehensive strategy that
maximizes Oracle*s opportunities across all products and product lines.

Manages and develops a team of sales representatives including recruiting,
hiring, and training new reps on the Oracle sales process. Sells and promotes
the sales of Oracle products to customers including negotiating price, other
concessions and terms and conditions of the sale. Participates in strategic
and tactical planning for the division. Builds working relationships with
license, consulting and education field managers in the respective territory
to develop joint account plans. Develops and execute a territory plan to
maximize revenue. Generates and achieves monthly territory forecasts, and
accurately predicts revenue on a monthly basis. Manages escalation. Conducts
weekly progress meetings with sales team.

Manages and controls activities in multi-functional areas or sections. Ensures
appropriate operational planning is effectively executed to meet Corporate
specifications. Minimum five or more years sales or sales management
experience within technology industry. Ability to hire and train new sales
representatives. Ability to resolve customer satisfaction issues. Demonstrated
leadership skills. Effective written and verbal communication skills, ability
to present to large and small audiences. Ability to negotiate price, other
concessions and terms and conditions. Strong quantitative, analytical and
conflict resolution abilities.
Organization: Regular Employee Hire
Travel: Sales

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Avaliações da Oracle


Satisfação geral dos funcionários

3.96
  • Remuneração e benefícios
    4.32
  • Oportunidade de carreira
    3.52
  • Cultura da empresa
    3.30
  • Qualidade de vida
    3.43

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 21 dias

    Ótimo ambiente, momento de transformação

    Consultora

    São Paulo, SP


    Prós: Liderança com canal aberto para ouvir ideias, criticas e sugestões, ótimos benefícios, ambiente bom e divertido, inclusão é um dos pontos mais importantes desse momento de transformação cultutal.

    Contras: A cultura está em processo de transformação e ainda há coisas a melhorar, primacialmente sobre os processos de gestão de pessoas. Cada gestão atua de maneira diferente o que traz a sensação de falta de oportunidades para algumas pessoas.

    Conselhos para presidência: Trabalhar mais comportamento de gestores

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 23 dias

    Proud to Be Oracle

    Executivo Comercial Enterprise

    São Paulo, SP


    Prós: Desafiadora e com grande impacto no Bussiness dos clientes. Na Oracle você é o dono da sua loja e desenha a melhor estratégia para entregar os melhores resultados para os clientes e consequentemente para Oracle

    Contras: Forte pressão e driver por vendas. Seria muito bacana que outros componentes fizessem parte dos KPIs, são componentes já valorizados pela empresa de maneira informal, mas poderiam fazer parte da meta.

    Conselhos para presidência: Continue brilhando os olhos com a vontade de mudar e impactar! É insipirador

    Recomenda a empresa: Sim