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Vaga de Account Manager
SumUp em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Account Manager - Sales Representatives Brazil

SumUpers are inspired by a dream: payments must be so easy, intuitive and cheap that transaction happens and people don't even realize it. Our intuitive, inclusive and innovative payment solutions are the first step towards this world. We are proud of our amazing and challenging working environment.

Excited about building striking payments to empower the world? Join the team!

The Job

As a Sales Development Analyst at our Sales Representative Team you will be leading Brazil's next largest sales force in the fin-tech industry.

You are going to be the key driver and main point of contact for our third-party field sales team that is growing to more than 1000 active salesmen/woman. You will be: engaging with our Sales Force on a daily basis to achieve results no one has ever reached in the industry; developing new sales strategies; and, coaching our representatives to work as Consultants and empower small business to grow and thrive by accepting card payments.

While in this role, your main responsibilities will be:

  • Lead a team between 50-100 Sales Representatives spread across Brazil, by engaging daily over the phone with them and developing a strong communication channel;
  • Solve ongoing challenges and conflicts with our Sales Representatives, and identify growth opportunities;
  • Push for sales, create urgency, and establish individual sales targets;
  • Develop trainings, coaching and mentoring programs for our Sales Force;
  • Analyse sales teams performance and monitor sales KPIs;
  • Identify and support the development of marketing materials and strategies for sales;

Requirements

You'll fit perfectly to our team if you:

  • Have excellent verbal and written communication skills in both Portuguese and English. Be comfortable to speak with a large audience by phone and make live conferences;
  • Have analytical abilities with a pragmatic and strong "nose for value" & business judgement: we believe in managing sales teams with numbers ⇒ sales are made of analytics and process - not just talk. ;)
  • Have a minimum 1-2 years of relevant work experience in sales such as: account managing, sales development, and inside/field B2C or B2B sales are desired;
  • Are proactive and energetic - daily pushing sales and interacting with more than 100 Sales Representatives;
  • Are able to effectively manage conflicts - this will be part of your day-to-day life when interacting with a large sales force.

Benefits

Why SumUp:

  • Empowerment to do great things and the opportunity to leave your mark in a high-growth organization;
  • An amazing team and work environment, that works with passion and purpose to achieve incredible results;
  • Nice and flexible working times;
  • Additional health insurance.
Leia mais

Avaliações da SumUp


Satisfação geral dos funcionários

3.57
  • Remuneração e benefícios
    3.35
  • Oportunidade de carreira
    3.31
  • Cultura da empresa
    4.06
  • Qualidade de vida
    3.29

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 4 meses

    Boa empresa

    Agente de Suporte IEx-funcionário, saiu em 2018

    São Paulo, SP


    Prós: Ótima empresa para se trabalhar, salário e benefícios muito bons. São bem humanos e compreensíveis na medida do possível. Excelente ambiente de trabalho.

    Contras: Ligam muito pra opinião alheia, deveriam parar pra pensar que nem todos são boas pessoas como aparentam. Pessoas que fazem faculdade com interesse de atuar em outra área, não têm chance lá.

    Conselhos para presidência: Não se esqueça: "existem muitos lobos em pele de cordeiro".

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há aproximadamente 1 mês

    Decepcionante

    SuporteEx-funcionário, saiu em 2018

    São Paulo, SP


    Prós: A maioria das pessoas realmente querem fazer o bem e ajudar o máximo de pessoas que conseguir. O Vale refeição é bom. Não tenho muitas coisas boas a dizer.

    Contras: Há favoritismo para mudança de cargo, que não é uma promoção mas uma movimentação o que deixa o funcionário desmotivado. O salário do Suporte é muito abaixo do mercado se colocado em pauta, todas as funções que são exercidas. Pessoas saindo da empresa com problemas psicológicos seríssimos, e-mails sendo mandandos para todos demonstrando o que realmente acontece na operação e NADA é feito. O board simplesmente ignora o caos que está o lugar. A cultura não está se perdendo, porque ela na verdade só existe de fachada, eles falam que não te tratam como números, mas você só terá oportunidade e será visto, apenas se a sua performance for acima de todos os outros, o que significa não conseguir nem respirar no tempo que passa dentro da empresa. Os processos são ridículos, ou melhor, não existem. As áreas não de conversam, todo e qualquer problema o suporte é sempre o último a saber, e muita das vezes só quando tudo já está um caos. Todos que entram acham que estão num conto de fadas, mas a realidade é que não passa de uma máscara que quando abrimos o olho é tarde de mais. Se você tem problemas psicológicos (depressão/ansiedade) é um péssimo lugar para trabalhar, uma hora ou outra a sua mente vai cobrar tanto esforço em vão.

    Conselhos para presidência: Parem de fingir que se importam e comecem a se importar de verdade. São pessoas que trabalham aí, pessoas que tem familia, fazem faculdade e merecem condições melhores.

    Recomenda a empresa: Sim