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Vaga de Account Manager
SumUp em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Account Manager - Sales Representatives Brazil

Account Manager - Sales Representatives Brazil

São Paulo, Brazil

Business Development

SumUpers are inspired by a dream: payments must be so easy, intuitive and cheap that transaction happens and people don't even realize it. Our intuitive, inclusive and innovative payment solutions are the first step towards this world. We are proud of our amazing and challenging working environment.

Excited about building striking payments to empower the world? Join the team!

The Job

As a Sales Development Analyst at our Sales Representative Team you will be leading Brazil's next largest sales force in the fin-tech industry.

You are going to be the key driver and main point of contact for our third-party field sales team that is growing to more than 1000 active salesmen/woman. You will be: engaging with our Sales Force on a daily basis to achieve results no one has ever reached in the industry; developing new sales strategies; and, coaching our representatives to work as Consultants and empower small business to grow and thrive by accepting card payments.

While in this role, your main responsibilities will be:

  • Lead a team between 50-100 Sales Representatives spread across Brazil, by engaging daily over the phone with them and developing a strong communication channel;
  • Solve ongoing challenges and conflicts with our Sales Representatives, and identify growth opportunities;
  • Push for sales, create urgency, and establish individual sales targets;
  • Develop trainings, coaching and mentoring programs for our Sales Force;
  • Analyse sales teams performance and monitor sales KPIs;
  • Identify and support the development of marketing materials and strategies for sales;

Requirements

You'll fit perfectly to our team if you:

  • Have excellent verbal and written communication skills in both Portuguese and English. Be comfortable to speak with a large audience by phone and make live conferences;
  • Have analytical abilities with a pragmatic and strong "nose for value" & business judgement: we believe in managing sales teams with numbers ⇒ sales are made of analytics and process - not just talk. ;)
  • Have a minimum 1-2 years of relevant work experience in sales such as: account managing, sales development, and inside/field B2C or B2B sales are desired;
  • Are proactive and energetic - daily pushing sales and interacting with more than 100 Sales Representatives;
  • Are able to effectively manage conflicts - this will be part of your day-to-day life when interacting with a large sales force.

Benefits

Why SumUp:

  • Empowerment to do great things and the opportunity to leave your mark in a high-growth organization;
  • An amazing team and work environment, that works with passion and purpose to achieve incredible results;
  • Nice and flexible working times;
  • Additional health insurance.
Leia mais

Avaliações da SumUp


Satisfação geral dos funcionários

3.73
  • Remuneração e benefícios
    3.45
  • Oportunidade de carreira
    3.40
  • Cultura da empresa
    4.29
  • Qualidade de vida
    3.42

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 19 dias

    A SumUp é a melhor empresa para se trabalhar do Brasil.

    Analista de Onboarding

    São Paulo, SP


    Prós: A empresa é incrível, tem um ambiente sensacional, oferece os melhores benefícios e tem grandes oportunidades de crescimento profissional. Além de ter wifi grátis e festa toda última quinta feira do mês com comidinhas e bebidinhas (Inclusive alcoolicas) liberadas.

    Contras: Aqui as pessoas são obsessivas pelo trabalho. Conheço pessoas que já deixaram de fazer deveres pessoais para terem desempenhos incríveis no trabalho. Não defino isso um ponto negativo, mas precisava dizer algo rs

    Conselhos para presidência: Essa empresa já é incrível e eu só tenho que agradecer pela oportunidade de fazer parte desse time.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 19 dias

    Desenvolvimento de carreira? Nem sempre

    Funcionário

    São Paulo, SP


    Prós: O ambiente é bem agradável, um cenário completamente diferente do que temos hoje no mercado. A empresa oferece mesa de ping-pong, video-game, sala de descanso, pebolim, escorregador, entre outras "diversões" para agradar o funcionário. A liberdade de proximidade com pessoas que exercem cargos altos é algo muito bom e enriquecedor para quem ainda está no início da carreira.

    Contras: Na SumUp você tem duas escolhas quando se é agent de suporte ou de alguma área especializada: Ou você vira TL e gere pessoas ou você torce para um dia te reconhecerem e acharem que você tem capacidade suficiente para ser um analista. Um dos grandes questionamentos e reclamações de quem quer desenvolver uma carreira na SumUp hoje em dia é a "turma da federal", pois, na SumUp você só tem chance de se tornar um anallista se fizer alguma faculdade Federal ou USP/Unicamp, fora isso o caminho para percorrer e de fato virar um analista é muito mais longo! Acreditam que contratar pessoas "de fora" só por terem uma federal seja mais efetivo do que apostar e desenvolver QUEM QUER SER DESENVOLVIDO para se tornar um ANALISTA (e não um TL) dentro da SumUp. Os processos são quebrados e a comunicação é extremamente falha, mas aos poucos isso está mudando.

    Conselhos para presidência: Abrir os olhos para possíveis talentos dentro das áreas e olhar para quem está dentro de casa e quer crescer junto com a SumUp.

    Recomenda a empresa: Sim