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Vaga de Sales Administration Analyst
Kellogg's em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Sales Administration Analyst

!Kellogg - Grow With
Us
Grow with us as Finance Sales Admin in the Kellogg LA Team.

WHAT WILL I BE DOING?
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In this role, you will be part of our success by:

  • Allowance Tracking -Visibility and Follow-up support-
  • SCIM construction, supporting S&OP process
  • Communication SPOC for Sales Operations -Innovations, Promotional initiatives, Allowance policies, Sales Contests, Product Availability, Order tracking-
  • Liason with GBS Sales Admin to coordinate deliverables and improvements
  • Sales productivity Analytics -E.g. NSV per manager, per sales rep, per route-
  • Sales OVH Coordination -Tracking, SPOC for Finance and CC Owners, Communication-
  • Variable compensation target calculation
  • Price List updates in system -new commercial conditions and innovation-
  • Adhoc reporting supporting GTM requirements WHAT DO I NEED TO DEMONSTRATE? _ _As well as a hunger to learn and succeed in to be considered for this position you must be able to meet the following requirements:

Required:

  • Bacelor´s degree in accounting/ Finance/ Economy/ Engineering
  • 3 years experience in Finance management / Business admin
  • Strong leadership, analytic and communication skills
  • Knowledge of SAP, BW and Excel
  • English

WHAT ELSE DO I NEED TO KNOW?

  • This Position is temporary (12 months)
  • Please apply to this position only through http://www.kelloggcareers.com
  • Consider the position could be closed before the expiring date. Do not miss this opportunity to grow with us, go ahead and apply now!
  • Kellogg Company does not require any payment during the Recruiting process. Kellogg Company is an Equal Opportunity Employer who strives to provide an inclusive work environment that involves everyone and embraces the diverse talent of its people. Relocation Assistance: No Closing Date: May 6, 2018, 9:59:00 PM
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Avaliações da Kellogg's


Satisfação geral dos funcionários

2.73
  • Remuneração e benefícios
    3.00
  • Oportunidade de carreira
    1.73
  • Cultura da empresa
    2.91
  • Qualidade de vida
    2.27

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há aproximadamente 1 mês

    Cumpri com o pagamentos, mas esquece que existem pessoas trabalhando.

    Operador de ProduçãoEx-funcionário, saiu em 2018

    São Paulo, SP


    Prós: Pagamento em dia, benefícios de moderado a bom, localidade de fácil deslocamento para qualquer região da cidade, algumas pessoas comprometidadas.

    Contras: Turnos sem comando. Muitos tirando a própria culpa é colocando nos outros. Muita desordem, muitas falhas nas ordens de produçao falta diálogo maior entre chefia e colaborador.

    Conselhos para presidência: Ser mais claro em alguns asuntos.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há aproximadamente 2 meses

    Precisa aprender sobre o desenvolvimento de pessoas.

    Analista de Trade Marketing Pleno

    São Paulo, SP


    Prós: A missão, valores e visão. A história e o por que da empresa existir, seus funcionários que vestem a camisa e querem fazer o negocio acontecer.

    Contras: Está se tornando extremamente competitiva, a nova geração de contratações são agressivas querem entregar a qualquer custo independente do histórico do funcionário e da empresa, e seus funcionários. Falta de reconhecimento, o que gera desmotivação da equipe. Falta de experiência em feedbacks construtivos.

    Conselhos para presidência: Entender o que realmente é importante de acordo com a missão da empresa.

    Recomenda a empresa: Não