• Empresas
  • Salários
  • Entrevistas
  • Vagas

Vaga de SA Customer Care Process Manager
Monsanto (Adquirida pela Bayer) em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

SA Customer Care Process Manager

**_Summary:

_**

  • Lead the costs and investments planning activities, as well as manage costs and investments to Logistics and Customer Services.
  • Lead the activities required to define the portfolio of projects and further transformation and improvement initiatives to Logistics and Customer Services departments.
  • Lead the master data management organization, which includes customers, vendors and materials masters.
  • Lead the activities related to calculation and scrutiny of key performance indicators and metrics for Logistics and Customer Services operations in order to measure efficiency and to improve customer satisfaction.
  • Lead the establishment and development of analytical tools to optimize operations, prevent risks and guarantee customer satisfaction.

**_Required Qualifications:

_**

  • Bachelor on Engineering or Business Administration.
  • Master Degree on Logistics, Supply Chain or related areas is appreciated
  • Previous experience as a team leader. OuvirOuvirLer foneticamente Dicionário ** _

_**

**_Other Required Qualifications:

_**

  • English language proficiency is mandatory.
  • APICS certification is desired.

**_Required Knowledge:

_**

  • People management skills; Project and Change management skills; Process improvement skills; Knowledge on Master Data Management and Analytics; Knowledge on Logistics and Customer Services management.
Leia mais

Avaliações da Monsanto (Adquirida pela Bayer)


Satisfação geral dos funcionários

4.27
  • Remuneração e benefícios
    4.38
  • Oportunidade de carreira
    3.59
  • Cultura da empresa
    4.18
  • Qualidade de vida
    4.23

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há quase 2 anos

    Satisfeito

    Analista de Customer Service Júnior

    São Paulo, SP


    Prós: Clima organizacional muito bom, aumento da diversidade e inclusão dando oportunidades de carreira para PCDs. Os processos de avaliação de pessoas estão cada vez mais padronizados e objetivos para promoções, oportunidades de mudanças de função e desenvolvimento

    Contras: Existe um excesso de alinhamentos para validação de ações, comunicação de mudanças estruturais e por consequência acabam ocorrendo muitas reuniões sem efetividade.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há aproximadamente 1 mês

    Aprendizado constante

    Estágio

    Cachoeira Dourada, MG


    Prós: Pessoas extremamente bem receptivas a novos funcionários, gerencia altamente capacitada e motivadora. Melhor equipe de operadores que já vi.

    Contras: Alto nível de cobrança e pressão. Local muito afastado, necessário um itinerário de 45 minutos diários para chegar até a empresa. A cidade onde está localizada falta opções de lazer e entretenimento.

    Recomenda a empresa: Sim