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Vaga de SA Customer Care Process Manager
Monsanto em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

SA Customer Care Process Manager

**_Summary:

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  • Lead the costs and investments planning activities, as well as manage costs and investments to Logistics and Customer Services.
  • Lead the activities required to define the portfolio of projects and further transformation and improvement initiatives to Logistics and Customer Services departments.
  • Lead the master data management organization, which includes customers, vendors and materials masters.
  • Lead the activities related to calculation and scrutiny of key performance indicators and metrics for Logistics and Customer Services operations in order to measure efficiency and to improve customer satisfaction.
  • Lead the establishment and development of analytical tools to optimize operations, prevent risks and guarantee customer satisfaction.

**_Required Qualifications:

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  • Bachelor on Engineering or Business Administration.
  • Master Degree on Logistics, Supply Chain or related areas is appreciated
  • Previous experience as a team leader. OuvirOuvirLer foneticamente Dicionário ** _

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**_Other Required Qualifications:

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  • English language proficiency is mandatory.
  • APICS certification is desired.

**_Required Knowledge:

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  • People management skills; Project and Change management skills; Process improvement skills; Knowledge on Master Data Management and Analytics; Knowledge on Logistics and Customer Services management.
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Avaliações da Monsanto


Satisfação geral dos funcionários

4.17
  • Remuneração e benefícios
    4.38
  • Oportunidade de carreira
    3.49
  • Cultura da empresa
    4.09
  • Qualidade de vida
    4.13

Recomendam a empresa a um amigo




  • Há aproximadamente 1 ano

    Satisfeito

    Analista de Customer Service Júnior

    São Paulo, SP


    Prós: Clima organizacional muito bom, aumento da diversidade e inclusão dando oportunidades de carreira para PCDs. Os processos de avaliação de pessoas estão cada vez mais padronizados e objetivos para promoções, oportunidades de mudanças de função e desenvolvimento

    Contras: Existe um excesso de alinhamentos para validação de ações, comunicação de mudanças estruturais e por consequência acabam ocorrendo muitas reuniões sem efetividade.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há mais de 1 ano

    È um ótimo lugar para se trabalhar mesmo com alguns pontos de melhoria.

    Funcionário


    Prós: A empresa paga-se bem seus funcionários, oferece oportunidades em diferentes áreas, trabalha com novas tecnologias, é comprometida com a comunidade onde atua.

    Contras: Exige-se bastante, mas como uma forma desafiadora para os funcionários. Para funções em níveis mais baixos o desenvolvimento profissional é mais demorado que em funções de níveis mais alto.

    Recomenda a empresa: Sim