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Vaga de Retail Accounting Specialist
Nike em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Retail Accounting Specialist

Become a Part of the NIKE, Inc. Team

NIKE, Inc. does more than outfit the world's best athletes. It is a place to explore potential, obliterate boundaries and push out the edges of what can be. The company looks for people who can grow, think, dream and create. Its culture thrives by embracing diversity and rewarding imagination. The brand seeks achievers, leaders and visionaries. At Nike, it’s about each person bringing skills and passion to a challenging and constantly evolving game.

Description

General Description:

Execute regular accounting for PP&E (fixed assets), including coordination of PP&E physical counting;

Monitor compliance of processes, transactions, and balances with accounting and financial policies – including accounts reconciliation;

Understand financial systems and accounting data elements;

Provide proper accounting treatment for PP&E, AR and Revenue.

Required competencies:

Accounting Bachelors Degree with active CRC;

Knowledge in Technical Accounting with focus in CPC 27;

Strong written and oral communication skills in English;

Proactive problem solving approach.

Desirable competences:

Career experience in retail business;

SOX & Internal Controls knowledge.

Qualifications

NIKE, Inc. is a growth company that looks for team members to grow with it. Nike offers a generous total rewards package, casual work environment, a diverse and inclusive culture, and an electric atmosphere for professional development. No matter the location, or the role, every Nike employee shares one galvanizing mission: To bring inspiration and innovation to every athlete* in the world.

NIKE, Inc. is committed to employing a diverse workforce. Qualified applicants will receive consideration without regard to race, color, religion, sex, national origin, age, sexual orientation, gender identity, gender expression, veteran status, or disability.

Job ID 7910

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Avaliações da Nike


Satisfação geral dos funcionários

3.59
  • Remuneração e benefícios
    3.85
  • Oportunidade de carreira
    2.79
  • Cultura da empresa
    3.79
  • Qualidade de vida
    3.26

Recomendam a empresa a um amigo




  • Há 17 dias

    Empresa mais ou menos

    Assistente de LojaEx-funcionário, saiu em 2017

    Goiânia, GO


    Prós: Pagam em dia, trabalham menos nos feriados e ganham o dobro, possui ótimos benefícios como vale transporte e plano de saúde, seguro de vida, vale refeição tudo cai corretamente todo mês

    Contras: Nenhuma oportunidade de crescimento a não ser que você puxe saco dos supervisores e gerente, funcionários de uma maneira geral sempre tentando diminuir o outro, se a supervisora não gostar de você considere-se desempregado ela vai te infernizar

    Conselhos para presidência: Melhorar a comunicação com os funcionários

    Recomenda a empresa: Não

  • Há 16 dias

    Crescimento na empresa

    Assistente de LojaEx-funcionário, saiu em 2017

    São Paulo, SP


    Prós: Benefícios, salarios em dia ,descontos para funcionários tratamento dos lideres eram respeitadores e flexibilidade quando voce precisa resolver algo eles te liberam e o convênio era muito bom.

    Contras: Crescimento na empresa não é por meritocracia e voce so cresce se voce puxar o saco de alguem importante e fazendo amizades de pessoas com influência nas decisões

    Conselhos para presidência: Olhar mais para questão de treinar gerentes e lideres. E olhar mais para auxiliares como vendedores estoquista caixa e aumento dos benefícios e salario para quem trabalha em loja.

    Recomenda a empresa: Sim