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Vaga de Regional Program Learning Leader
Uber em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Regional Program Learning Leader

About Uber

We're changing the way people think about transportation. Not that long ago we were just an app to request premium black cars in a few metropolitan areas. Now we're a part of the logistical fabric of more than 600 cities around the world. Whether it's a ride, a sandwich, or a package, we use technology to give people what they want, when they want it.

For the people who drive with Uber, our app represents a flexible new way to earn money. For cities, we help strengthen local economies, improve access to transportation, and make streets safer.

And that's just what we're doing today. We're thinking about the future, too. With teams working on autonomous trucking and self-driving cars, we're in for the long haul. We're reimagining how people and things move from one place to the next.

What You'll do:

  • Define the regional Learning Strategy for Brazil
  • Promote knowledge management and proper use of learning tools
  • Institute effective training & content strategies to support regional nuances and program effectiveness
  • Align and collaborate closely with Global and Regional Learning Team and work dotted line to regional counterparts to drive consistency and strategy for your region
  • Promote the importance of learning & ROI to key leadership

What You'll need:

  • Bachelor's Degree in business or relevant learning program - preferable
  • 3-5 years of experience in high growth organization where you were tasked with using data to drive decisions; High growth, technology, learning management, learning strategy, business intelligence, management experience required.
  • Skill and understanding of curriculum & learning program development
  • Leader - the ability to lead a team of regional learning managers and content developers
  • Explorer - the ability to self-serve, investigate and get the resources you require will make you much more effective in this role. Self-starter attitude is a must!
  • Understanding of core learning principles : Instructional Design, Micro Learning, Blended Learning, Learning Management Systems and Learning organizational strategy and design
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Avaliações da Uber


Satisfação geral dos funcionários

3.90
  • Remuneração e benefícios
    4.02
  • Oportunidade de carreira
    3.10
  • Cultura da empresa
    4.04
  • Qualidade de vida
    3.78

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 9 dias

    Para quem busca sair da zona de conforto, se desenvolver, e atingir o máximo potencial

    Operations Manager

    São Paulo, SP


    Prós: A qualidade das pessoas, trabalho desafiador e interessante, os valores e visão da empresa, benefícios e infra-estrutura do trabalho (comidas, snacks, café, macbook, poder trabalhar de qualquer lugar, g-suite, zoom, etc), sem atritos políticos (ou pelo menos bem abaixo da média), contato frequente com times de outros países, autonomia, estrutura bem horizontal, muito cuidado com um bom ambiente de trabalho (incluindo stress management, discriminação, etc)

    Contras: Alta carga de trabalho e pressão por resultados. Alguns pontos da empresa ainda estão sendo construídos, por exemplo a parte de RH. Não temos clareza sobre como será o bonus e como são os processos de promoção.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 13 dias

    Excelente

    Motorista

    São Paulo, SP


    Prós: Ser reconhecido pelo trabalho, ter o próprio horário de trabalho e ganhar conforme produz... Saber a importancia do cargo para passageiros também é um ponto positivo!

    Contras: Pelo fato de estar exposto a pegar passageiros no qual você não conhece, mesmo com melhorias investida na segurança, ainda da um receio para nós!

    Conselhos para presidência: Melhorar a forma de pagamento e porcentagem!

    Recomenda a empresa: Sim