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Vaga de Regional Operations Coordinator, Driver Experience
Uber em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Regional Operations Coordinator, Driver Experience

At Uber, we ignite opportunity by setting the world in motion. We take on big problems to help drivers, riders, delivery partners, and eaters get moving in more than 600 cities around the world.

We welcome people from all backgrounds who seek the opportunity to help build a future where everyone and everything can move independently. If you have the curiosity, passion, and collaborative spirit, work with us, and let's move the world forward, together.

About the Role

We are seeking a smart, personable, highly-organized Operations Coordinator to support the operations team as we continue to grow our presence.

What You'll Do

  • Optimize internal processes with the aim of improving driver experience
  • Deep dive on partner engagement data and propose projects to drive core KPI improvement (e.g. deep dive on data and propose projects to reduce churn)
  • Monitor and improve partner app performance, working with product teams
  • Roll out new features in our markets and coordinate product launches
  • Work with the Community Operations team (Support Team) to understand opportunities in driver experience and propose/execute projects to tackle core driver experience problems

What You'll Need

  • A deep passion for product and desire to improve customer experience
  • Analytical and problem solver at heart
  • An excellent undergraduate degree, with impactful experiences through your early career (recent graduates encouraged to apply!)
  • 1 year of operations / client-facing management (internships included)
  • Excellent communication skills and ability to interact with internal and external stakeholders
  • Superb organizational skills
  • Humble attitude
  • The ability to work autonomously and own and complete projects
  • An interest in and passion for Uber
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Avaliações da Uber


Satisfação geral dos funcionários

3.90
  • Remuneração e benefícios
    4.02
  • Oportunidade de carreira
    3.10
  • Cultura da empresa
    4.04
  • Qualidade de vida
    3.78

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 9 dias

    Para quem busca sair da zona de conforto, se desenvolver, e atingir o máximo potencial

    Operations Manager

    São Paulo, SP


    Prós: A qualidade das pessoas, trabalho desafiador e interessante, os valores e visão da empresa, benefícios e infra-estrutura do trabalho (comidas, snacks, café, macbook, poder trabalhar de qualquer lugar, g-suite, zoom, etc), sem atritos políticos (ou pelo menos bem abaixo da média), contato frequente com times de outros países, autonomia, estrutura bem horizontal, muito cuidado com um bom ambiente de trabalho (incluindo stress management, discriminação, etc)

    Contras: Alta carga de trabalho e pressão por resultados. Alguns pontos da empresa ainda estão sendo construídos, por exemplo a parte de RH. Não temos clareza sobre como será o bonus e como são os processos de promoção.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 13 dias

    Excelente

    Motorista

    São Paulo, SP


    Prós: Ser reconhecido pelo trabalho, ter o próprio horário de trabalho e ganhar conforme produz... Saber a importancia do cargo para passageiros também é um ponto positivo!

    Contras: Pelo fato de estar exposto a pegar passageiros no qual você não conhece, mesmo com melhorias investida na segurança, ainda da um receio para nós!

    Conselhos para presidência: Melhorar a forma de pagamento e porcentagem!

    Recomenda a empresa: Sim