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Vaga de Product Manager
InstaCarro em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Product Manager

With InstaCarro, the customer sell his vehicle safely and quickly. How is it possible? We integrate an innovative experience with a pioneering technology that allows more than 1.000 shopkeepers to compete for customer's cars.

_ Your Mission _

Every day, thousands of dealers access our car-used e-commerce platforms (through Desktop and Apps) to participate in auctions and purchase cars to negotiate. Your challenge is to engage the dealers, removing the frictions to buy or interact with the platform and solve the problems that they have. Or, you can summarize it to: get things done.

Main responsabilities

  • Define and analyze metrics that inform the success of products;
  • Ability to get the best information from the users and from market to translate in hypothesis to test;
  • Have strong ability to understand the goals, objectives, key results and define product goals and roadmap;
  • Work with the Dealer's squad to discover ways to solve the problems or necessities, always counting with qualitative and quantitative data
  • Share insights and lessons learned with the company as soon you have; Availability to travel sometimes to Republica Dominica;

Requirements

  • Experience as a strong product manager;
  • Experience managing at least one of this type of products: e-commerce, marketplace or Mobile Apps; Experience about engaging and user retention strategies;
  • Organizational and analytical skills;
  • Speak English or Spanish;
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Avaliações da InstaCarro


Satisfação geral dos funcionários

3.19
  • Remuneração e benefícios
    3.72
  • Oportunidade de carreira
    3.20
  • Cultura da empresa
    2.96
  • Qualidade de vida
    2.68

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 28 dias

    A melhor e pior empresa que já trabalhei

    Supervisor/CoordenadorEx-funcionário, saiu em 2018

    São Paulo, SP


    Prós: Sempre tive muita liberdade dentro da empresa e pude alcançar ganhos bem acima do mercado, porém sempre de acordo com o meu rendimento, tive a chance de conhecer um novo mercado

    Contras: Infelizmente a empresa não foi respeitosa com seus funcionários, a pressão sofrida era absurda, os CEOS da empresa não tinham habilidade no trato com pessoas e por muitas vezes eram ofensivos, eramos obrigados a fazer horas extras quase que diariamente, treinamentos eram criados sem aviso prévio e sempre fora do horário, acabávamos sendo privados de nossas vidas pessoais em prol dos interesses da empresa.

    Conselhos para presidência: Aprendam a respeitar os profissionais que se sacrificam pela empresa, um feedback tem que ser construtivo e não destrutivo, motivação e pressão são coisas completamente diferentes

    Recomenda a empresa: Não

  • Há aproximadamente 1 mês

    As pessoas querem te ver bem, mas nunca melhor que elas.

    Assistente de Atendimento ao Cliente ComercialEx-funcionário, saiu em 2018

    São Paulo, SP


    Prós: Poder de expressão perante as demais áreas, ter acesso aos diretores, dar ideias para melhorias e ser ouvido, ser reconhecido pelo trabalho.

    Contras: As pessoas de lá não são tão humanas quanto a vida pessoal pro próximo, e o nível hierárquico acaba deixando as pessoas sem humildade enquanto ao próximo, mesmo que seja acessivel a ele.

    Recomenda a empresa: Sim