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Vaga de Product Manager Engagement
99 em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Product Manager Engagement

About the Role: As a 99 Driver Product Manager, you will envision and execute on a growth and go-to-market strategy for driving the driver product on 99. You will own our engagement products end-to-end and will scope out and build new features and offerings to Drivers the best experience to our partners (drivers) on their daily basis jobs and tools to our operations team.Your performance will be measured by the growth of suppliers, and your ability to work closely with and enhance the productivity of a high-performing cross-functional team that includes counterparts in Analytics, Design, Engineering, Business Development, and Operations.

What You'll Do: Internalize and deeply understand 99 mission and strategies, as well as the mission and objectives of your specific teamDistill vision and strategy for the team, get all members of cross-functional team.Be incredibly truth-seeking. Collect whatever data is necessary to inform product direction, whether in the form of competitive intel, rider behavior or other business metrics. Solicit and embrace critical feedback.Drive cross-functional team to set qualitative objectives and quantitative goalsDrive innovation, definition, deliverables planning (roadmap) and design of engagement tools and product features to deliver against team and company goals. Requires challenging all members of cross-functional team (engineering, design, etc.) to think boldly and creatively and then to funnel that energy into concrete products and execution plans.Drive definition of and execution against product go-to-market plan, including phasing and marketing.Monitor and measure launched products and feed learnings back into product development process.Clearly communicate product plans, benefits and results, as appropriate, to a spectrum of audiences, from internal stakeholders to all 99 employees to riders.

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Avaliações da 99


Satisfação geral dos funcionários

3.45
  • Remuneração e benefícios
    3.64
  • Oportunidade de carreira
    3.08
  • Cultura da empresa
    3.88
  • Qualidade de vida
    3.32

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há aproximadamente 1 mês

    Ótima empresa para trabalhar

    Funcionário

    São Paulo, SP


    Prós: Ambiente muito bom, propício a desenvolvimento pessoal e interpessoal. Possibilidade de mudança entre áreas. Ótimos benefícios e horários flexíveis.

    Contras: Metas agressivas. Grande número de reuniões que diminuem o tempo disponível. Alto nível de exigência com qualidade e entrega. Muita competição dado a qualidade dos colegas de escritório.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 4 meses

    Um inferno!

    Analista de Atendimento

    São Paulo, SP


    Prós: Video game, puffs, bolo e 1 cerveja as sextas-feiras. Inegável que VR, VA, VT e plano de saúde são bons, mas nem isso mais tá valendo a pena.

    Contras: Empresa com nenhum processo definido, tudo muda de um dia pro outro e não há uma comunicação transparente e útil. As reuniões que os "chefões" fazem pra mostrar resultados, parece que estamos em outra empresa. Já que no UAU ( onde os peões ficam), parece um inferno na terra. Fora que quando vc é contratado, pintam como a melhor empresa pra se trabalhar, que escala de folga é 5X2, que você iria atender ticket, fazer projetos e afins. Bom, não é nada disso. BALELA! Assim que entra, faz um treinamento puramente institucional, falando maravilhas da empresa e o foco é passar o Uber a qualquer custo. Não há comunicação entre os setores, não há prazos pra nada e somos " Analistas" pra preencher 300 planilhas e 989 forms e não ter solução pra nada. Ouvir xingo de motorista todos os dias é o mais comum é você fica a mercê de humilhações, o que fez com que várias pessoas pedissem demissão. Há pessoas que estão faltando por problemas emocionais de trabalho. Fora a mudança de escala, que pode ser de um dia pro outro e não se importam se você tinha ou não compromisso.

    Conselhos para presidência: Parem de fazer reuniões semanais parecendo que tá tudo bem. Não está! Peguem esse tempo, vão lá atender as ligações dos motoristas xingando pra ver qual é a verdadeira realidade da empresa.

    Recomenda a empresa: Não