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Vaga de Product Manager Acquisition
99 em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Product Manager Acquisition

About the Role:

As a 99 Driver Product Manager, you will envision and execute on a growth and go-to-market strategy for driving the driver product on 99. You will own our acquisition products end-to-end and will scope out and build new features and offerings to Drivers the best experience to join our platform and tools to our operations team. Your performance will be measured by the growth of suppliers, and your ability to work closely with and enhance the productivity of a high-performing cross-functional team that includes counterparts in Analytics, Design, Engineering, Business Development, and Operations.

What You'll Do: Internalize and deeply understand 99 mission and strategies, as well as the mission and objectives of your specific teamDistill vision and strategy for the team, get all members of cross-functional team. Be incredibly truth-seeking. Collect whatever data is necessary to inform product direction, whether in the form of competitive intel, rider behavior or other business metrics. Solicit and embrace critical feedback. Drive cross-functional team to set qualitative objectives and quantitative goalsDrive innovation, definition, deliverables planning (roadmap) and design of acquisition tools and product features to deliver against team and company goals. Requires challenging all members of cross-functional team (engineering, design, etc.) to think boldly and creatively and then to funnel that energy into concrete products and execution plans. Drive definition of and execution against product go-to-market plan, including phasing and marketing. Monitor and measure launched products and feed learnings back into product development process. Clearly communicate product plans, benefits and results, as appropriate, to a spectrum of audiences, from internal stakeholders to all 99 employees to riders.

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Avaliações da 99


Satisfação geral dos funcionários

3.38
  • Remuneração e benefícios
    3.78
  • Oportunidade de carreira
    2.86
  • Cultura da empresa
    3.75
  • Qualidade de vida
    3.16

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 20 dias

    Menos marketing

    Analista de Atendimento I

    Monções, SP


    Prós: Um ótimo pacote de benefícios, uma diversidade de pessoas incríveis, ambiente jovem e descontraído, muitas oportunidades de crescimento e uma localização próxima a estação.

    Contras: Uma demanda de trabalho muito alta, apesar da aparência existe pouca flexibilidade nas atividades diárias. Cobrança por resultados o tempo inteiro, muita desorganização e falta de padrões de atendimento.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 20 dias

    Empresa em ascensão! Mas sem um plano de carreira para os funcionários.

    Analista de Atendimento

    São Paulo, SP


    Prós: Não existe vestimento padrão. Pode trabalhar com a roupa que quiser. Tem sala de descanso, café da manhã segunda, bolo e cerveja de sexta. A empresa esta crescendo a cada dia mais e é muito legal fazer parte disso. Possui um ambiente descontraído.

    Contras: A empresa não tem plano de carreira, os processos seletivos não são transparentes, tem muitos chefes. As pessoas entram ganhando um salário x, são promovidas de função, mas não recebem aumento nenhuma, nem perspectiva e nem mudam de cargo, alegando ser uma chance de desenvolvimento. Extremamente desmotivador.

    Conselhos para presidência: Ter um plano de carreira! Possuir níveis dentro das áreas. Atualmente, em algumas áreas da empresa, 90% do funcionários, tem o mesmo cargo, recebem o mesmo salário e fazem atividades totalmente diferentes, tanto em relação a responsabilidade, quanto a quantidade. Totalmente desmotivador e foge dos valores da empresa

    Recomenda a empresa: Não