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Vaga de Principal Consultant CRM Services
Oracle em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Principal Consultant CRM Services

Detailed Description and Job Requirements

An experienced consulting professional who has an understanding of solutions,
industry best practices, multiple business processes or technology designs
within a product/technology family. Operates independently to provide quality
work products to an engagement. Performs varied and complex duties and tasks
that need independent judgment, in order to implement Oracle products and
technology to meet customer needs. Applies Oracle methodology, company
procedures, and leading practices.

Operates independently to provide quality work products to an engagement.
Performs varied and complex duties and tasks that need independent judgment,
in order to implement Oracle products and technology to meet customer needs.
Applies Oracle methodology, company procedures, and leading practices.
Demonstrates expertise to deliver functional and technical solutions on
moderately complex customer engagements. May act as the team lead on projects.
Effectively consults with management of customer organizations. Participates
in business development activities. Develops and configures detailed solutions
for moderately complex projects.

5-7 years of experience relevant to this position including 2 years consulting
experience preferred. Undergraduate degree or equivalent experience. Product
or technical expertise relevant to practice focus. Ability to communicate
effectively. Ability to build rapport with team members and clients. Ability
to travel as needed.
Organization: Regular Employee Hire
Travel: Consulting

Leia mais

Avaliações da Oracle


Satisfação geral dos funcionários

3.78
  • Remuneração e benefícios
    4.23
  • Oportunidade de carreira
    3.37
  • Cultura da empresa
    3.07
  • Qualidade de vida
    3.29

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 17 dias

    Trabalhar na Oracle tem sido muito bom pela força da empresa e soluções.

    Gerente de Contas

    Salvador, BA


    Prós: Pacote de benefícios muito bom(salário, comissão, plano médico e odontológico e carro)e superior ao Mercado. Ambiente de trabalho muito cooperativo e alegre. Liberdade para trabalhar Home Office.

    Contras: As metas de vendas são muito agressivas e as revisões anuais não refletem a evolução do Mercado. A política de comissões não é muito clara. A integração entre as Diretorias deveria ser maior.

    Conselhos para presidência: Comunicação mais clara e integração entre as unidades de produtos e soluções

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 21 dias

    Péssima energia

    GerenteEx-funcionário, saiu em 2017

    São Paulo, SP


    Prós: Empresa é ótima. Lá fora. Produtos são bons e reconhecidos no mercado. Portfólio é grande. Marca forte. Salários competitivos. Bons benefícios.

    Contras: Na America Latina se esforça para parecer moderninha mas é careta, machista, sem flexibilidade de horário, zero foco no cliente, preza a (fake) meritocracia. Zero qualidade de vida. Promove muita gente despreparada.

    Conselhos para presidência: Trocar a alta gerência da região.

    Recomenda a empresa: Não