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Vaga de Principal Consultant CRM Services
Oracle em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Principal Consultant CRM Services

Detailed Description and Job Requirements

An experienced consulting professional who has an understanding of solutions,
industry best practices, multiple business processes or technology designs
within a product/technology family. Operates independently to provide quality
work products to an engagement. Performs varied and complex duties and tasks
that need independent judgment, in order to implement Oracle products and
technology to meet customer needs. Applies Oracle methodology, company
procedures, and leading practices.

Operates independently to provide quality work products to an engagement.
Performs varied and complex duties and tasks that need independent judgment,
in order to implement Oracle products and technology to meet customer needs.
Applies Oracle methodology, company procedures, and leading practices.
Demonstrates expertise to deliver functional and technical solutions on
moderately complex customer engagements. May act as the team lead on projects.
Effectively consults with management of customer organizations. Participates
in business development activities. Develops and configures detailed solutions
for moderately complex projects.

5-7 years of experience relevant to this position including 2 years consulting
experience preferred. Undergraduate degree or equivalent experience. Product
or technical expertise relevant to practice focus. Ability to communicate
effectively. Ability to build rapport with team members and clients. Ability
to travel as needed.
Organization: Regular Employee Hire
Travel: Consulting

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Avaliações da Oracle


Satisfação geral dos funcionários

3.74
  • Remuneração e benefícios
    4.26
  • Oportunidade de carreira
    3.33
  • Cultura da empresa
    3.06
  • Qualidade de vida
    3.22

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 7 dias

    Excelente empresa

    Account Manager

    São Paulo, SP


    Prós: Empresa de grande porte com facilidade de mobilidade lateral e com bons benefícios e sálario acima da média de mercado, comissionamentos justos.

    Contras: Altissima pressão e empresa preza o conflito interno entre áreas de vendas, forçando com que cada um pense apenas em sí mesmo, deixando de lado o trabalho em grupo e união de forças para melhor entrega de resultado.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 13 dias

    Avaliacao

    Coordenador de Planejamento FinanceiroEx-funcionário, saiu em 2017

    São Paulo, SP


    Prós: Grande empresa, que traz grande aprendizado de processos. Cultura da empresa espetacular, com anos de tradição. Ja que a meta coletiva é mais recompensadora do que a individual.

    Contras: Trabalho muito intenso, e para alguns, estressante. Crescimento meritocrático, grande esforço e trabalho em alto nível necessários para subir, somente anos de casa não o farão, o que pode não ser bom para alguns. Baixos salários iniciais, com metas para que se elevem, o que também divide opiniões. H

    Recomenda a empresa: Sim