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Vaga de Pricing Manager
Reckitt Benckiser (RB) em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Pricing Manager

Principais funções:* Lead pricing area and stablish standards of analysis and control of pricing planning and execution;
* Develop and manage commercial policy considering route to market, taxes scenarios, diferent retail environments and value chain impacts;
* Deeply undestand pricing dinamics withing channels and work collaboratively with the Commercial Leadership team and sales organization to align pricing strategies and objectives to overrall business objectives;
* Define price strategy and channel margin structure for NPD`s and complete portfolio;
* Support marketing team to define temporary promotions and evaluate the post mortem results;
* Support system migration and blueprint, company restructure and all other projects related to pricing structure;
* Define Strategy on price list and discounts to optimize trade investments.- Influence pricing and investments decision with trade marketing team;
* Provide constant visibility to category finance team about impacts price decisions on brand P&L;
* Support Audit process and be responsible to create new controls and processes to support compliance with local and Global policies.

Requisitos Buscados:* Strong Knowledge Pricing (mandatory);
* Taxes knowledge and it influences on pricing by each region of the country;
* Experience on FMCG sales finance, business dynamic and ways of working;
* Knowledge on commercial policy and route to market;
* Project management;
* English mandatory;
* Spanish nice to have.

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Avaliações da Reckitt Benckiser (RB)


Satisfação geral dos funcionários

3.45
  • Remuneração e benefícios
    3.52
  • Oportunidade de carreira
    3.52
  • Cultura da empresa
    3.34
  • Qualidade de vida
    2.75

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 13 dias

    Uma boa empresa para se trabalhar!

    Especialista

    São Paulo, SP


    Prós: A empresa oferece bastante autonomia aos funcionários e possui bom ambiente de trabalho, extremamente colaborativo entre as áreas, o que acaba convergindo a bons resultados.

    Contras: A empresa não possui muitos processos definidos e os processos que dependem de sistema não são integrados, o que dificulta demais a execução de tarefas que no mercado já são simples a algum tempo, talvez o maior Gap da empresa seja o ERP utilizado, defasado e de difícil uso.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 13 dias

    aprende muito

    Gerente Comercial

    São Paulo, SP


    Prós: Ambiente descontraído onde as pessoas têm muita flexibilidade. Foco em resultados- ponto positivo e negativo ao mesmo tempo. Ambiente jovem e dinamico

    Contras: Sem processos de integração, foco em resultados a qualquer custo, baixo foco estratégico, liderança ausente. Alta burocracia operacional, lenta para tomadas de decisões a longo prazo

    Recomenda a empresa: Sim