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Vaga de NetSuite Solution Specialist
Oracle em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

NetSuite Solution Specialist

Detailed Description and Job Requirements

Overlay sales personnel providing specialist product expertise to the sales
force.

Partners with Account, Technology, and Application sales representatives to
qualify and close new business on Oracle solutions. Provides specific industry
or product expertise to facilitate the closing of deals within sales
representatives territory. Interacts with sales team to architect the
solution, and develop and execute solution strategies for market. Manages
solution opportunities to obtain appropriate and necessary resources for all
qualified opportunities. Leads teams in the sales process for establishing
market visibility and deal visibility. Presents/demonstrates solution to high
level clients and industry conference attendees. May provide training to field
sales on industry/solutions. Builds and maintains a network and up to date
specific industry or product knowledge.

Leading contributor individually and as a team member, providing direction and
mentoring to others. Work is non-routine and very complex, involving the
application of advanced technical/business skills in area of specialization. 8
years applicable experience preferred. Subject matter expertise in
industry/product space. Knowledge of key industry leaders and management.
Knowledge of Oracle competition. Presentation and product demonstration
experience. Previous consultative selling experience preferred. Excellent
communication, negotiating, and closing skills with prospects and customers.
Travel may be needed. BA/BS degree in related field.
Organization: Regular Employee Hire
Travel: Sales

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Avaliações da Oracle


Satisfação geral dos funcionários

4.14
  • Remuneração e benefícios
    4.32
  • Oportunidade de carreira
    3.66
  • Cultura da empresa
    3.60
  • Qualidade de vida
    3.59

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 14 dias

    Estou muito satisfeito.

    Pré-VendasEx-funcionário, saiu em 2018

    São Paulo, SP


    Prós: Crescimento profissional e visibilidade perante o mercado, possibilitando novas oportunidades além de possuir grande visibilidade aos clientes.

    Contras: Não identifico pontos negativos a serem ressaltados, sempre existe espaço para melhoria o que frequentemente presenciei ocorrer nesta companhia.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há aproximadamente 1 mês

    Ótima empresa para áreas de vendas, média para áreas de serviços.

    Consultor Pleno

    São Paulo, SP


    Prós: Benefícios muito bons. Trabalho em equipe positivo em que as pessoas buscam ajudar o próximo. Possibilidade de trabalhar remoto. Paga horas extras.

    Contras: Foco muito forte em vendas. Há uma desvalorização das áreas de serviço, que de certa forma parecem viver de forma separada em relação a outras áreas, como se fossem sub empresas.

    Conselhos para presidência: Valorizar as áreas de serviços da mesma forma que as áreas de vendas são valorizadas.

    Recomenda a empresa: Sim