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Vaga de Named Account Reps (NAR)
IBM em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Named Account Reps (NAR)

Job Description: Experienced ‘New Account’ seller with strong SaaS, industry and domain skills in
[the given solution segment.] In this job the seller would manage a ‘New Account’ territory that excludes
existing Installed accounts with SaaS deployments from the same offering family. Seller would have full
accountability for opportunity identification, progression, and closure of SaaS ‘New Logo’ clients. Seller
will also receive credit for any upsell these clients within the same Plan period.

Measures of success:
* Exceed New Logo Bookings (NLB) objectives by OI, Validating and driving SaaS New Logo’s pipeline to closure
* Client Satisfaction – onboarding plans are well conceived and well executed
*

Responsibilities include:
* Develop, Own and maintain the Executive client relationship, acting as an advocate and trusted resource, proactively mobilizing IBM resources (Services, Support, Sales, Product Mgmt. etc.. ) on behalf of the client; and creating a streamlined IBM client experience
* Effectively and independently deliver the IBM vision & value proposition for the given solution, demonstrating a keen understanding of market conditions, competitive landscape and clients’ business goals and pressures
* Demonstrate products, features and functions as a means to developing and progressing opportunities
* Drive focused education and activity for IBM SaaS offerings in competitive accounts with a focus on ‘winbacks’ or FIE wins.
* Handle the commercial aspects of the relationship such as contract negotiations with clients, working closely with the sales management, finance, and pricing where necessary
* Ensure clients have access to the right success Activities; onboarding programs, training, CSMs, services, support etc
* Anticipate factors that could impede customer satisfaction and work to remove roadblocks to client success
* Demonstrate effective use of heat maps, sales plays and unique offerings as a way to increase pipeline and drive new logo sales
* Maintain sales hygiene with accurate and timely forecasting for your book of business, leverage IBM Exec sponsors etc…

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Avaliações da IBM


Satisfação geral dos funcionários

3.68
  • Remuneração e benefícios
    3.45
  • Oportunidade de carreira
    3.33
  • Cultura da empresa
    3.86
  • Qualidade de vida
    3.61

Recomendam a empresa a um amigo




  • Há aproximadamente 1 ano

    Analista de Suporte TécnicoEx-funcionário, saiu em 2016

    São Paulo, SP


    Prós: É uma boa empresa para se trabalhar levando o ponto de vista carreira, diversidade de áreas e boa vitrine para se adquirir experiência e conhecimento profissional.

    Contras: Mais espaço para conseguir crescimento dentro da empresa, tendo em vista que as áreas de TI por exemplo tem que atuar juntas visando uma maior chance de promoção.

    Conselhos para presidência: Mais incentivos na carreira técnico profissional com treinamentos para certificação na própria empresa e algum programa que previligia o bem estar do funcionário como integração,bonificação salarial no caso de ter um bom desempenho construindo uma melhor imagem da empresa que é realmente boa para se trabalhar, mas com algumas ressalvas.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há aproximadamente 1 ano

    Um ótimo lugar para se trabalhar!

    Gerente

    São Paulo, SP


    Prós: Oportunidades, desenvolvimento, flexibilidade, ética, respeito ao indivíduo. Excelente empresa para se trabalhar. Tenho orgulho de ser IBMista!

    Contras: O tamanho da empresa faz com que ela se torne lenta em alguns momentos. Sua estrutura é matricial, o que faz com que você tenha vários chefes em alguns momentos.

    Conselhos para presidência: Continuar o processo de transformação da empresa, deixando-a mais leve e ágil.

    Recomenda a empresa: Sim