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Vaga de Manager, Public Policy
Uber em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Manager, Public Policy

About Uber

We're changing the way people think about transportation. Not that long ago we were just an app to request premium black cars in a few metropolitan areas. Now we're a part of the logistical fabric of more than 600 cities around the world. Whether it's a ride, a sandwich, or a package, we use technology to give people what they want, when they want it.

For the people who drive with Uber, our app represents a flexible new way to earn money. For cities, we help strengthen local economies, improve access to transportation, and make streets safer.

And that's just what we're doing today. We're thinking about the future, too. With teams working on autonomous trucking and self-driving cars, we're in for the long haul. We're reimagining how people and things move from one place to the next.

About the Role

  • Advancing Uber's public policy/government affairs agenda in Brazil
  • Leading a team of highly skilled public policy professionals
  • Establishing Uber's brand and profile with policy makers—including federal and local governments, third parties and academics
  • Working to ensure that a regulatory framework is adopted which supports ridesharing apps like Uber

What you'll do

  • Self-starter & someone who can master a Policy strategy with autonomy;
  • Great advocate & someone who knows and understand sSão Paulo's political environment from inside out.
  • Strong campaigner & someone capable of mastering our narrative and translating it to policy-makers understanding
  • Team-player, as the Policy team is becoming robust and the work done in SP will have repercussions elsewhere in BR.
  • Cross-team player, as the more complex we get as a company, the more we need to work in close cooperation with other team, breaking silos and being transparent.
  • Available & willing to work hard and in unpredictable circumstances
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Avaliações da Uber


Satisfação geral dos funcionários

3.85
  • Remuneração e benefícios
    3.95
  • Oportunidade de carreira
    3.20
  • Cultura da empresa
    4.03
  • Qualidade de vida
    3.76

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 17 dias

    Boa empresa para quem nunca trabalhou antes e precisa dar um pontapé na sua carreira.

    Agente de AtendimentoEx-funcionário, saiu em 2018

    Vitória, ES


    Prós: Os benefícios são excelentes (principalmente o plano de saúde que cobre TUDO) e a faixa salarial na minha cidade estava acima de outras faixas para o mesmo cargo ou semelhante.

    Contras: Pouquíssimas chances de crescimento para os agentes de atendimento dos escritórios espalhados por várias cidades no Brasil. Pouco treinamento para lidar com a “venda” da imagem da empresa, porém exigiam o tempo inteiro que tivéssemos excelência nessa aptidão.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 18 dias

    #Uberon

    Customer Service Representative (CSR)

    São Paulo, SP


    Prós: A empresa possui um ambiente agradável, com muita tecnologia, inovação e autonomia para seus colaboradores. A empresa está em constante movimento através da opinião dos usuários e colaboradores.

    Contras: A comunicação ainda é algo que ainda se constrói, e estamos cada vez mais evoluindo. Como é uma empresa global os desafios tornam-se ainda maiores, o que nos motiva.

    Recomenda a empresa: Sim