Love Mondays


Vaga de ISV Sales Account Manager
Amazon em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

ISV Sales Account Manager

Would you like to be part of a team focused on increasing adoption of Amazon Web Services by developing ISV Clients in Brazil? Do you have the technical background necessary to help establish Amazon as a key technology platform provider?

As an ISV Sales Account Manager you will have the exciting opportunity to help drive the growth and shape the future of an emerging technology. Your responsibilities will include driving revenue, adoption, and market penetration in the Brazilian Market. The ideal candidate will posses both a sales and technical background that enables them to drive an engagement at the Director level as well as with software developers and IT architects

He/she should also be a self starter who is prepared to develop and execute against a territory coverage plan and consistently deliver on quarterly revenue targets.

Roles & Responsibilities:
* Drive revenue and market share in a defined territory.
* Meet or exceed quarterly revenue targets.
* Develop and execute against a territory plan.
* Manage numerous accounts concurrently.
* Create & articulate compelling value propositions around AWS services.
* Accelerate customer adoption.
* Maintain a robust sales pipeline.
* Work with partners to extend reach & drive adoption.
* Ensure customer satisfaction.
* 5+ years of technology related sales, business development, or sales engineering/consulting experience.
* 5+ years of experience in as quota carrier.
* Fluency in English and Portuguese
* A technical background in engineering, computer science, or MIS a plus.

Leia mais

Avaliações da Amazon


Satisfação geral dos funcionários

4.14
  • Remuneração e benefícios
    3.43
  • Oportunidade de carreira
    4.36
  • Cultura da empresa
    4.64
  • Qualidade de vida
    4.00

Recomendam a empresa a um amigo




  • Há aproximadamente 1 mês

    Melhor empresa

    Gerente Comercial

    São Paulo, SP


    Prós: Empresa dinamica, sem burocracia, meritocrata. Sempre coloca cliente em primeiro lugar, em qualquer discussqo interna. Pessoas altamente qualificadas e inteligentes

    Contras: Ambiente muito competitivo, aprnas isso, sabendo lidar com a pressao é tranquilo. Nada mais a comentar. Para quem consegue passar no processo é uma mudança de vida

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há aproximadamente 1 mês

    Most customer centric company in the world

    Engenheiro de Software

    São Paulo, SP


    Prós: Princípios de liderança são levados a sério, não é apenas marketing. Empresa que realmente se importa com o seu cliente. Muita oportunidade de aprendizado, especialmente para quem está começando na carreira. Possibilidade de transferência para outros países. Avaliações orientadas a performance, com grande possibilidade de crescimento. Na área de desenvolvimento, os gerentes têm bom senso com os prazos, por isso o trabalho é tranquilo.

    Contras: Poucos benefícios. Empresa não paga nenhum tipo de curso externo para os funcionários. Frugalidade excessiva. O trabalho na área de desenvolvimento consiste em fazer "puxadinhos" nos sistemas para fazer com que o site funcione no Brasil. Muito poucos desafios técnicos

    Conselhos para presidência: Menos frugalidade com os funcionários

    Recomenda a empresa: Sim