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Vaga de HR Ops Manager
99 em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

HR Ops Manager

About the vacancy

You will be part of the team that does the entire HR operation (Compensation, Benefits, Payroll, Admissions, Layoffs, Transactions, HR System). This team is being built, so we have the great challenge of developing and building processes, so we also have the autonomy to create something new and make sense for it.

We are looking for a profile that is flexible, dynamic (because it will handle many activities at the same time), process oriented, well organized and with leadership skills (you will be responsible for the HR Operations team). You will improve and develop HR Operations processes (Payroll, Admission, Resignation, Point Control, etc.). You will be responsible for the Payroll Outsourcing Implementation project, analyzing the best vendor, budget and the entire implementation.

Your activities will be

Build processes and policies for HR Operations area

Prepare the Audit area

Implement new sheet outsourcing

Coordinate activities

Monthly Sheet Conference

HR Ops team management

Contact Leadership and Law in important decisions related to admissions, dismissals.

Implementation and preparation for e-social

What you need to have

Advanced English

Experience with Leaf Outsourcing

Experience with Team Management

Process vision and continuous improvement

Knowledge in Payroll systems

Excel / Power Point / Word

Leia mais

Avaliações da 99


Satisfação geral dos funcionários

3.38
  • Remuneração e benefícios
    3.78
  • Oportunidade de carreira
    2.86
  • Cultura da empresa
    3.75
  • Qualidade de vida
    3.16

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 25 dias

    Menos marketing

    Analista de Atendimento I

    Monções, SP


    Prós: Um ótimo pacote de benefícios, uma diversidade de pessoas incríveis, ambiente jovem e descontraído, muitas oportunidades de crescimento e uma localização próxima a estação.

    Contras: Uma demanda de trabalho muito alta, apesar da aparência existe pouca flexibilidade nas atividades diárias. Cobrança por resultados o tempo inteiro, muita desorganização e falta de padrões de atendimento.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 25 dias

    Empresa em ascensão! Mas sem um plano de carreira para os funcionários.

    Analista de Atendimento

    São Paulo, SP


    Prós: Não existe vestimento padrão. Pode trabalhar com a roupa que quiser. Tem sala de descanso, café da manhã segunda, bolo e cerveja de sexta. A empresa esta crescendo a cada dia mais e é muito legal fazer parte disso. Possui um ambiente descontraído.

    Contras: A empresa não tem plano de carreira, os processos seletivos não são transparentes, tem muitos chefes. As pessoas entram ganhando um salário x, são promovidas de função, mas não recebem aumento nenhuma, nem perspectiva e nem mudam de cargo, alegando ser uma chance de desenvolvimento. Extremamente desmotivador.

    Conselhos para presidência: Ter um plano de carreira! Possuir níveis dentro das áreas. Atualmente, em algumas áreas da empresa, 90% do funcionários, tem o mesmo cargo, recebem o mesmo salário e fazem atividades totalmente diferentes, tanto em relação a responsabilidade, quanto a quantidade. Totalmente desmotivador e foge dos valores da empresa

    Recomenda a empresa: Não