• Empresas
  • Salários
  • Entrevistas
  • Vagas

Vaga de Graphic Design Analyst
AMARO em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Graphic Design Analyst

AMARO is seeking an experienced Graphic Designer to join the Creative Design team. You will report to the Design Supervisor and your job will be to centralize all creative assets like newsletters, ads, landing pages, banners and offline material.

You need to have extensive experience and skills using design tools but not limited to: Adobe Creative Suite (InDesign, Illustrator, Photoshop). Must be knowledgable with digital & print and able to understand how to prioritize shifting priorities of multiple stakeholders in a complex, matrix global environment. The ideal candidate is highly technical and an excellent communicator and “out of the box” thinker with an eye for detail.

Make sure to check out https://next.amaro.com/ to get a sense of what we are building at AMARO.

RESPONSIBILITIES

  • Assist the Web Designer Supervisor with the creation of creative assets: newsletters, ads, landing pages and automatic emails.
  • Design and replicate banner ads for the Performance Marketing Department
  • Design stunning brand story telling images for all our social media channels
  • Own the creation of creative assets for the AMARO Guide Shops
  • Help out everywhere there is need and take on new responsibilities regularly

QUALIFICATIONS

  • Experience with digital graphic design and web design on a professional level
  • Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, Dreamweaver, InDesign and Flash, Premiere is a plus) pro
  • HTML5 and CSS knowledge.
  • Passion for premium women’s fashion
  • Intermediate level of English

PERSONALITY

  • Energetic and motivated to work long hours in a deadline-driven environment
  • Eager to take on new responsibilities
  • Passion for fashion, technology, art and design
  • Self-reliant, proactive and highly organized
  • Creative and curious
  • Outgoing , proactive & communicative
  • Good problem solving skills and attention to details

At AMARO we believe creativity and technology are limitless, allowing us to innovate beyond linearity. We seek fearless entrepreneurs who are hungry to change the status quo. We are not fixers but enjoy to collaboratively build from the ground up. We only engage where we foresee long-term scalability. We like to take smart risks and always opt foraction over 100% certainty. There has never been a more exciting time and are enthusiastic about the future we are creating.

Leia mais

Avaliações da AMARO


Satisfação geral dos funcionários

4.53
  • Remuneração e benefícios
    3.57
  • Oportunidade de carreira
    3.93
  • Cultura da empresa
    4.50
  • Qualidade de vida
    4.14

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 12 dias

    Startup com bastante espaço para crescimento e aprendizado

    Marketing

    São Paulo, SP


    Prós: Na AMARO as pessoas trabalham muito em conjunto, o que é ótimo. E você tem muita liberdade e autonomia de executar projetos, independente da sua posição. A hierarquia é bastante horizontal, e os donos da empresa são muito acessíveis e abertos.

    Contras: Acho que poderia ter um plano de carreira mais estruturado e por ser uma startup, você tem que admnistrar muito bem as suas atividades, os chefes não tem o costume de ficar te cobrando algo que você deve fazer. Por isso, algumas pessoas podem acabar ficando bem perdidas.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 30 dias

    muita cobrança

    VendedoraEx-funcionário, saiu em 2018

    São Paulo, SP


    Prós: Todos os sistemas da empresas são atualizados constantemente, a tecnologia na hora da venda é bem positiva e os lançamentos semanais também impactam positivamente na venda

    Contras: Acúmulo de funções, trabalho em excesso, desorganização e falta de funcionários. Também não pagam mais comissão sobre as vendas e se você é bom funcionário e veste a camisa da empresa na hora que os convém isso não faz diferença

    Conselhos para presidência: Se vocês querem ser uma empresa que se destaca e está à frente do varejo, devem mudar e se atualizar na hora pois as leis trabalhistas evoluíram. Valorem mais os vendedores.

    Recomenda a empresa: Não