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Vaga de Global Client Partner, Consumer Goods
Facebook em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Global Client Partner, Consumer Goods

Facebook's mission is to give people the power to build community and bring the world closer together. Through our family of apps and services, we're building a different kind of company that connects billions of people around the world, gives them ways to share what matters most to them, and helps bring people closer together. Whether we're creating new products or helping a small business expand its reach, people at Facebook are builders at heart. Our global teams are constantly iterating, solving problems, and working together to empower people around the world to build community and connect in meaningful ways. Together, we can help people build stronger communities — we're just getting started.

Facebook is looking for a leader with deep brand building experience to work some of Facebook's largest marketers bring best in class marketing to life on Facebook. This role will be responsible for driving business globally, working cross functionally with brand leaders, creative & media agencies and Facebook internal stakeholders to up-level the marketing excellence running across Facebook for our key partners.

Responsibilities

  • Develop deep knowledge of clients’ industries, organizations (people, processes, etc.), marketing objectives & plans

  • Position Facebook as a relevant marketing lever, and get buy in by client and agency teams (creative, media, digital)

  • Drive business growth and deliver against regional revenue targets by identifying and executing opportunities above and beyond partnership commitments

  • Lead client, agency, and internal cross-functional teams to deliver on partnership commitments (incl. trainings, specific projects, research, etc.)

  • Proactively inspire creative stakeholders

  • Monitor implementation and business development across Americas to identify opportunities

  • Identify and codify best practices to share with the wider Facebook client and global account team

  • Communicate in a timely manner internally on client and agency activity via internal Facebook groups

  • Be the face of Facebook in the region, and as such, drive the highest level of service to clients and agencies.

Minimum Qualifications

  • 8+ years Marketing, Media Sales, Agency, and/or Online Advertising experience with prior industry experience

  • Bachelor's Degree in marketing, communications, or other related field

  • Vertical experience is required

  • Experience in managing regional or international businesses, accounts Proven and consistent track record of executing and delivering/exceeding against an aggressive growth strategy

  • Strategic thinker with an ability to be operational and implement projects

  • Strong understanding of mobile behavior and the importance of mobile first creative

  • Leader with an ability to influence, develop, and empower people to achieve objectives with a cross-functional team approach (not relying on formal authority)

  • Great communicator, able to make presentation in front of large-scale audiences

  • Strong interpersonal skills

  • Structured, organized, analytical, and detail-orientated.

Preferred Qualifications

  • MBA a plus but not required
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Avaliações da Facebook


Satisfação geral dos funcionários

4.90
  • Remuneração e benefícios
    4.70
  • Oportunidade de carreira
    4.50
  • Cultura da empresa
    4.70
  • Qualidade de vida
    4.50

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 23 dias

    Empresa muito recomendada

    Business Partner

    São Paulo, SP


    Prós: Cultura fortíssima que permanece e guia a empresa (inclusão, seja você mesmo, diversidade, feedbacks construtivos etc) e diversos benefícios para os funcionários, além do horário bastante flexível. É uma das empresas mais horizontais que conheço, com pouca rigidez nas estruturas organizacionais, o que facilita a execução rápida e dá mais autonomia para criação e inovação.

    Contras: As constantes mudanças podem deixar algumas pessoas deslocadas, ainda mais por acontecerem rapidamente. Apesar de diversos esforços, é uma empresa demasiadamente centralizada nos Estados Unidos e isso faz com que grande parte do processo decisório fique nos EUA, diminuindo a rapidez do processo e a autonomia dos times locais. Atualmente, parece atravessar um período de estabilização e transformação numa empresa de grande porte, tanto do ponto de vista da cultura e comunicação quanto das oportunidades profissionais dentro da própria empresa.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 3 meses

    Estagiário

    Santos, SP


    Prós: tudo Ambiente saudável e equilibrado, com baixa pressão e grande liberdade para desenvolver seu trabalho. Oportunidade de se trabalhar com novas tecnologias e soluções de grande escala, sendo permitido que sejam propostas soluções in

    Contras: Ambiente saudável e equilibrado, com baixa pressão e grande liberdade para desenvolver seu trabalho. Oportunidade de se trabalhar com novas tecnologias e soluções de grande escala, sendo permitido que sejam propostas soluções inAmbiente saudável e equilibrado, com baixa pressão e grande liberdade para desenvolver seu trabalho. Oportunidade de se trabalhar com novas tecnologias e soluções de grande escala, sendo permitido que sejam propostas soluções in

    Recomenda a empresa: Sim