• Empresas
  • Salários
  • Entrevistas
  • Vagas

Vaga de Gerente Outlet e Banquet
Hilton Hotéis em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Gerente Outlet e Banquet

Job Summary

An Manager Outlet and Banquet is responsible for assisting with managing operations of all Food and Beverage outlets to deliver an excellent Guest and Member experience while training staff and working within budgeted guidelines.

What will I be doing?

As an Manager Outlet and Banquet, you will be responsible for assisting with managing operations of all Food and Beverage outlets to deliver an excellent Guest and Member experience. An Assistant Food and Beverage Manager will also be required to manage, train, and develop team members and work within all budgeted guidelines. Specifically, you will be responsible for performing the following tasks to the highest standards:
* Oversee operations of Food and Beverage outlets
* Maintain exceptional levels of customer service
* Recruit, manage, train, and develop the team
* Assist with annual and mid-year appraisals with team members under your responsibility
* Manage guest queries in a timely and efficient manner
* Work within budgeted guidelines
* Assist in setting departmental targets and objectives, work schedules, budgets, and policies and procedures
* Develop menus with other members of Food and Beverage team
* Accountable for monthly stock takes
* Incentivise team members to maximize sales and revenue
* Deputise for the Food and Beverage manager in their absence
* Comply with hotel security, fire regulations and all health and safety legislation
* Assist other departments wherever necessary and maintain good working relationships

What are we looking for?

An Manager Outlet and Banquet serving Hilton brands is always working on behalf of our Guests and working with other Team Members. To successfully fill this role, you should maintain the attitude, behaviours, skills, and values that follow:
* Previous Food and Beverage Management or Supervisory experience
* Knowledge of Financial Systems
* Flexibility to respond to a range of work situations
* Committed to delivering high levels of customer service
* Positive attitude
* Good communication skills
* Flexibility to respond to a range of different work situations
* Excellent grooming standards

It would be advantageous in this position for you to demonstrate the following capabilities and distinctions:
* Willingness to develop team members and self
* Degree in Relevant Area

What will it be like to work for Hilton?

Hilton is the leading global hospitality company, spanning the lodging sector from luxurious full-service hotels and resorts to extended-stay suites and mid-priced hotels. For nearly a century, Hilton has offered business and leisure travelers the finest in accommodations, service, amenities and value. Hilton is dedicated to continuing its tradition of providing exceptional guest experiences across its global brands. Our vision to fill the earth with the light and warmth of hospitality unites us as a team to create remarkable hospitality experiences around the world every day. And, our amazing Team Members are at the heart of it all!

Leia mais

Avaliações da Hilton Hotéis


Satisfação geral dos funcionários

2.67
  • Remuneração e benefícios
    2.33
  • Oportunidade de carreira
    2.33
  • Cultura da empresa
    3.67
  • Qualidade de vida
    2.00

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há mais de 1 ano

    Falta valorização do capital humano

    Ex-funcionário, saiu em 2017

    Rio de Janeiro, RJ


    Prós: Marca consolidada no setor, oferece uma gama de cursos especializantes. Em tese, há um investimento no membro de equipe. Lideranças femininas e clima empresarial bom.

    Contras: O "investimento" feito sobre o membro de equipe é veladamente falso. No fim, a máxima hoteleira de quem se doa mais, é recompensado prevalece e não quem é mais especializado e aplicado. Não há na empresa uma valorização da formação profissional, visto que muitos profissionais são emergentes dentro da empresa e não possuem um conhecimento específico da área em que atuam (por exemplo, diretores da área de Recursos Humanos oriundos de outro setor, como Recepção e Governança). Pessoalmente, considero uma atitude arriscada delegar um setor de conhecimentos específicos a um funcionário sem formação ou "especializado" através de cursos on-line na plataforma Hilton University. Possuem uma filosofia de sedução do funcionário que não soa transparente. Não há valorização adequada do capital humano. Setor de Recursos Humanos com estrutura porosa, inadequada, ingerente; extremamente despreparado.

    Conselhos para presidência: Falta capacitação dos funcionários e principalmente, enxergá-los sob uma ótica mais humana e menos de capital.

    Recomenda a empresa: Não

  • Há 9 meses

    É uma empresa muito boa para se trabalhar

    Supervisor de Recepção

    Rio de Janeiro, RJ


    Prós: A fisolosia da empresa, os valores que são transmitidos para os funcionários e o tratamento dado a cada um é o diferencial da Hilton em relação ao outras cadeias de hotel

    Contras: A liderança ainda precisa amadurecer muito para ter uma visão clara dos talentos de suas equipes. Muitas vezes oportunidades e promoções são decididas com base no relacionamento interpessoal e não da produtividade.

    Recomenda a empresa: Sim