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Vaga de Genetic Purity Lab Supervisor / Supervisor de Laboratório de Pureza Genética
Monsanto em Uberlândia - MG

Descrição da Vaga

Genetic Purity Lab Supervisor / Supervisor de Laboratório de Pureza Genética
  • Manage and Develop People and Lab organization;
  • Manage deadlines, goals, priorities and resources in order to support the company needs;
  • Control reagents, supplies, human resources and equipments demand for daily analysis and for future new requirements;
  • Prepare and manage budget of the lab, costs of analysis estimations, capital investment identifications;
  • Promote and support implementation of new technologies and projects in the Lab, as well as corporate programs;
  • Prepare reports and metrics of Lab activities;
  • Identify and establish the maintenance guidance for Lab equipment and facilities, including list of critical equipment and their spare parts;
  • Ensure all analysis are performed following defined and validated protocols;
  • Involve employees in the process, ensuring the necessary trainings for staff;
  • Reinforce the team to implement of preventive and corrective actions and manage follow up in order to keep continuous improvement in the area;
  • Ensure all work is done following Quality, ESH, Biosafety, Environmental and Seeds Analysis Legal Requirements, as well as Policies set by the company.
  • BS degree in Biology, Agronomy, Biotechnology or other related area;
  • Fluency in English communication (Speaking, Writing and Listening);
  • Experience in Supervision / Development of People;
  • Advanced knowledge in Windows Tools (Power Point, Word, Excel) and SAP;
  • Knowledge on Analytical and Statistical Software is desirable;
  • Lean and Six Sigma is desirable;

Competencies: Relationship & Network; Results Orientation; Good Communication Skills (Courage and Candor); Influencing an Inspiring Others.

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Avaliações da Monsanto


Satisfação geral dos funcionários

4.24
  • Remuneração e benefícios
    4.43
  • Oportunidade de carreira
    3.52
  • Cultura da empresa
    4.16
  • Qualidade de vida
    4.19

Recomendam a empresa a um amigo




  • Há aproximadamente 1 ano

    Satisfeito

    Analista de Customer Service Júnior

    São Paulo, SP


    Prós: Clima organizacional muito bom, aumento da diversidade e inclusão dando oportunidades de carreira para PCDs. Os processos de avaliação de pessoas estão cada vez mais padronizados e objetivos para promoções, oportunidades de mudanças de função e desenvolvimento

    Contras: Existe um excesso de alinhamentos para validação de ações, comunicação de mudanças estruturais e por consequência acabam ocorrendo muitas reuniões sem efetividade.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há quase 2 anos

    È um ótimo lugar para se trabalhar mesmo com alguns pontos de melhoria.

    Funcionário


    Prós: A empresa paga-se bem seus funcionários, oferece oportunidades em diferentes áreas, trabalha com novas tecnologias, é comprometida com a comunidade onde atua.

    Contras: Exige-se bastante, mas como uma forma desafiadora para os funcionários. Para funções em níveis mais baixos o desenvolvimento profissional é mais demorado que em funções de níveis mais alto.

    Recomenda a empresa: Sim