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Vaga de GENERAL MANAGER
Accor Hotels em Rio de Janeiro - RJ

Descrição da Vaga

GENERAL MANAGER

LUXE BRANDS

We are far more than a worldwide leader. We are more than 250 000 women and men who share something unique. Each and every day we host the world. We care for millions of people. We are all moved by curiosity. We love blending cultures. We are proud of our differences. Yes, we lead the way. But we want to go further, With audacity, with imagination, with passion.
Feel Welcome
In more than 4 200 hotels in 95 countries

Contract

Job Level: Job

Fixed-term contract: No

Status: Full Time

Anticipated Start Date: 01-12-2017

Skills

Level of Education
Master / MBA
Areas of study
Hospitality Management
Professional experiences
6 to 10 years
Languages essential
Portuguese (Primary tongue)
English (Working level)
Optional languages
Spanish (Working level)

Essential and optional requirements

*Minimum of 7 years operational management experience or at least 3 years previous General Manager experience, preferably in a Upscale hotel setting, based in a capital of cultural and business area.

*A strong understanding of hotel operations and administration to include marketing, customer experience, finances, budgeting, forecasting, human resources.

*Must have exceptional sales, pricing, and revenue management competencies to create commercial opportunities and develop sales activities.

*Must have the ability to understand global, regional and local markets that affect the business of the hotel.

*Ability to study, analyze and interpret complex activities and/or information in order to improve new practices or develop new approaches.

*Customer experience leader, participating actively on guest experience actions and solutions.

*Must perform well under stress; be adaptable and able to think of creative and practical solutions to problems in changing work environment.

*Must have strong decision making skills.

*Strong oral and written communications skills to communicate in all levels.

*Natural leader and pro-activity, with ability to train and develop team spirit.

*Excellent organizational skills.

*Skilled on management softwares (word processing, spreadsheet and presentation).

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Avaliações da Accor Hotels


Satisfação geral dos funcionários

3.75
  • Remuneração e benefícios
    3.26
  • Oportunidade de carreira
    3.53
  • Cultura da empresa
    3.88
  • Qualidade de vida
    3.26

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 19 dias

    Diferença de remuneração entre a Sede (Pinheiros) e o CSC (Av. Zaki Narchi)

    Estagiário

    São Paulo, SP


    Prós: O clima é bem positivo, equipe unida, engajada, as pessoas sentem parte importante do todo. Fazer parte de uma grande empresa, líder nacional e mundial é bem interessante e motivador. Vejo como algo positivo na minha carreira. O time que cuida das pessoas (Talento e Cultura/RH) é bem preocupado e atencioso, você sente que, de fato, têm pessoas cuidando de você. Eles têm um controle rígido com o horário dos estagiários não permitindo horas extras, por exemplo. Outro ponto muito positivo é a flexibilidade de horário. Os chefes são acessíveis e super flexíveis.

    Contras: Por enquanto, o único ponto negativo que vejo, e que pesa muito para mim, é quanto à bolsa auxílio e os benefícios. No CSC (na Av. Zaki Narchi), acredito que, como estagiário, o valor da bolsa é baixo para uma empresa do tamanho da Accor e faltam benefícios, padrão no mercado, como plano médico e odontológico. Existe uma diferença de salário e benefícios entre o CSC e a Sede em Pinheiros - na sede a bolsa auxílio é ajustada conforme o ano de graduação e eles têm direito aos benefícios de plano médico e odontológico, isso deveria ser igual para o CSC.

    Conselhos para presidência: Eu não tenho uma dimensão satisfatória de toda a empresa para dar conselhos para a presidências, mas um ponto que queria uma grande atenção é: igualar os estagiários da Sede e do CSC - parece que os do CSC são menos importantes. Igualar bolsa auxílio e benefícios.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 30 dias

    Ótima empresa que está em constante renovação.

    Funcionário


    Prós: Ótima empresa multinacional para trabalhar. Expansão de novos cargos e Hoteis. Preocupação com aumento de vendas. Ótimo relacionamento interno. Treinamentos frequentes.

    Contras: Salários não compatíveis com mercado e categoria. Melhora em benefícios. Plano de carreira não ativo na empresa. Cursos de idiomas deveria ser incluído como benefício.

    Recomenda a empresa: Sim