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Vaga de Front-End Developer
99 em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Front-End Developer

About this position

We are looking for a Front-End Web Developer who is motivated to combine the art of design with the art of programming. In this role, you will work on a diverse set of unique and challenging projects that allow users to interact seamlessly with technology. You will be part of a small cross-functional team to achieve the company's goals, through implementation on your own, guidance to the team and correct scheduling and tracking. You will work closely with globally-distributed teams of our organization to play a crucial role in the successful launch of applications. This position requires both strong technical and communication skills.

Some of your responsibilities will include:

  • Develop and maintain systems using VueJS, ReactJS
  • Build robust solutions using cutting-edge technologies
  • Collaborate with HQ in Beijing to deliver systems and products that improve the experience of DiDi’s LATAM customer base
  • Design and build tools and frameworks to support DiDi’s LATAM growth
  • Ensure data-driven approaches to make decisions
  • Implement challenging parts of the 99's and Didi's ecosystem
  • Participate in design, architecture, implementation, and support of software

What we're looking for:

  • Frontend work experience, expert knowledge of JavaScript.
  • Solid experience in one or more Javascript frameworks like React, Vue and Node JS
  • Experience with modern JavaScript libraries and tooling; and Commanding grasp of HTML, CSS, and related web technologies
  • Experience with Design Solid test-oriented approaches to solving business problems
  • Passionate about providing the best experience possible to our users – from UI/UX design to speed and performance;
  • Versatility be able to display leadership qualities and enthusiasm to engage new problems across the full-stack as we continue to push our technology forward
  • Open-minded team player
  • Effective verbal and written communication in English

Additional Eligibility Qualifications:

  • Bachelor's Degree in Information Systems (IS), Information Technology (IT), Computer Science or Engineering from an accredited college or university
  • Experience with mobile native languages like Android, Objective-C and Swift
  • Interested in math and algorithms
  • Interest and ability to learn other coding languages as needed
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Avaliações da 99


Satisfação geral dos funcionários

3.45
  • Remuneração e benefícios
    3.64
  • Oportunidade de carreira
    3.08
  • Cultura da empresa
    3.88
  • Qualidade de vida
    3.32

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há aproximadamente 1 mês

    Ótima empresa para trabalhar

    Funcionário

    São Paulo, SP


    Prós: Ambiente muito bom, propício a desenvolvimento pessoal e interpessoal. Possibilidade de mudança entre áreas. Ótimos benefícios e horários flexíveis.

    Contras: Metas agressivas. Grande número de reuniões que diminuem o tempo disponível. Alto nível de exigência com qualidade e entrega. Muita competição dado a qualidade dos colegas de escritório.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 4 meses

    Um inferno!

    Analista de Atendimento

    São Paulo, SP


    Prós: Video game, puffs, bolo e 1 cerveja as sextas-feiras. Inegável que VR, VA, VT e plano de saúde são bons, mas nem isso mais tá valendo a pena.

    Contras: Empresa com nenhum processo definido, tudo muda de um dia pro outro e não há uma comunicação transparente e útil. As reuniões que os "chefões" fazem pra mostrar resultados, parece que estamos em outra empresa. Já que no UAU ( onde os peões ficam), parece um inferno na terra. Fora que quando vc é contratado, pintam como a melhor empresa pra se trabalhar, que escala de folga é 5X2, que você iria atender ticket, fazer projetos e afins. Bom, não é nada disso. BALELA! Assim que entra, faz um treinamento puramente institucional, falando maravilhas da empresa e o foco é passar o Uber a qualquer custo. Não há comunicação entre os setores, não há prazos pra nada e somos " Analistas" pra preencher 300 planilhas e 989 forms e não ter solução pra nada. Ouvir xingo de motorista todos os dias é o mais comum é você fica a mercê de humilhações, o que fez com que várias pessoas pedissem demissão. Há pessoas que estão faltando por problemas emocionais de trabalho. Fora a mudança de escala, que pode ser de um dia pro outro e não se importam se você tinha ou não compromisso.

    Conselhos para presidência: Parem de fazer reuniões semanais parecendo que tá tudo bem. Não está! Peguem esse tempo, vão lá atender as ligações dos motoristas xingando pra ver qual é a verdadeira realidade da empresa.

    Recomenda a empresa: Não