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Vaga de Field Marketing Specialist 3/ Product Marketing
Oracle em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Field Marketing Specialist 3/ Product Marketing

Detailed Description and Job Requirements

Plans, executes, and measures demand generation marketing programs to grow
sales pipeline and revenue for Field Sales organization.

Meets with Sales leaders to create strategic marketing plan in support of
Sales pipeline and revenue objectives. Participant in regular pipeline and
forecast review meetings. Develops and implements tactical marketing programs
in conjunction with Sales, Channels, Product Marketing, Product Management,
Oracle Direct (Telesales), and external influencers such as user groups and
industry trade associations. Provides onsite execution support for marketing
programs. Tracks lead flow to ensure the appropriate Sales channels are
following up with event attendees and campaign responders in a timely manner.
Creates and manages program budget, measures ROI through metrics analysis and
reporting.

Proven track record executing multi-faceted event programs. Excellent
interpersonal skills. Able to engage customers in dialogue about their
business needs and IT solutions. Excellent written and verbal skills, and
ability to work on far-flung virtual teams. Understands principles of Sales
business/revenue/pipeline management. Moderate technical and strategic
understanding of Technology, Applications, and Industry solutions being
marketed. Attention to detail and discipline to follow established policies
and processes from event design to execution to lead flow.
Organization: Regular Employee Hire
Travel: Marketing

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Avaliações da Oracle


Satisfação geral dos funcionários

3.65
  • Remuneração e benefícios
    4.37
  • Oportunidade de carreira
    3.24
  • Cultura da empresa
    3.10
  • Qualidade de vida
    3.29

Recomendam a empresa a um amigo




  • Há aproximadamente 1 ano

    Boa empresa

    Sales Representative

    São Paulo, SP


    Prós: Benefícios e remuneração excelentes. Ambiente competitivo, mas que proporciona grande aprendizado. A política self service de aprendizado e conhecimento é desafiadora e estimula o crescimento profissional

    Contras: Grande rotatividade de profissionais e não continuidade dos trabalhos desenvolvidos . Promoções são difíceis e os critérios de avaliação não são muito claros.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 11 meses

    Bom, mas ainda pode melhorar muito

    Funcionário

    São Paulo, SP


    Prós: Ótimo para aprender, crescer e ganhar dinheiro. A empresa valoriza autonomia e permite que o profissional decida a melhor forma de conduzir suas negociações.

    Contras: Existe uma pressão forte por resultados, independente de ter um território bom ou não. Não existe espaço para falta de comprometimento, aqui o trabalho é porrada.

    Recomenda a empresa: Sim