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Vaga de Field Marketing Specialist 3/ Product Marketing
Oracle em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Field Marketing Specialist 3/ Product Marketing

Detailed Description and Job Requirements

Plans, executes, and measures demand generation marketing programs to grow
sales pipeline and revenue for Field Sales organization.

Meets with Sales leaders to create strategic marketing plan in support of
Sales pipeline and revenue objectives. Participant in regular pipeline and
forecast review meetings. Develops and implements tactical marketing programs
in conjunction with Sales, Channels, Product Marketing, Product Management,
Oracle Direct (Telesales), and external influencers such as user groups and
industry trade associations. Provides onsite execution support for marketing
programs. Tracks lead flow to ensure the appropriate Sales channels are
following up with event attendees and campaign responders in a timely manner.
Creates and manages program budget, measures ROI through metrics analysis and
reporting.

Proven track record executing multi-faceted event programs. Excellent
interpersonal skills. Able to engage customers in dialogue about their
business needs and IT solutions. Excellent written and verbal skills, and
ability to work on far-flung virtual teams. Understands principles of Sales
business/revenue/pipeline management. Moderate technical and strategic
understanding of Technology, Applications, and Industry solutions being
marketed. Attention to detail and discipline to follow established policies
and processes from event design to execution to lead flow.
Organization: Regular Employee Hire
Travel: Marketing

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Avaliações da Oracle


Satisfação geral dos funcionários

3.79
  • Remuneração e benefícios
    4.27
  • Oportunidade de carreira
    3.37
  • Cultura da empresa
    3.09
  • Qualidade de vida
    3.26

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 10 dias

    Excelente empresa

    Account Manager

    São Paulo, SP


    Prós: Empresa de grande porte com facilidade de mobilidade lateral e com bons benefícios e sálario acima da média de mercado, comissionamentos justos.

    Contras: Altissima pressão e empresa preza o conflito interno entre áreas de vendas, forçando com que cada um pense apenas em sí mesmo, deixando de lado o trabalho em grupo e união de forças para melhor entrega de resultado.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 15 dias

    Avaliacao

    Coordenador de Planejamento FinanceiroEx-funcionário, saiu em 2017

    São Paulo, SP


    Prós: Grande empresa, que traz grande aprendizado de processos. Cultura da empresa espetacular, com anos de tradição. Ja que a meta coletiva é mais recompensadora do que a individual.

    Contras: Trabalho muito intenso, e para alguns, estressante. Crescimento meritocrático, grande esforço e trabalho em alto nível necessários para subir, somente anos de casa não o farão, o que pode não ser bom para alguns. Baixos salários iniciais, com metas para que se elevem, o que também divide opiniões. H

    Recomenda a empresa: Sim