• Empresas
  • Salários
  • Entrevistas
  • Vagas

Vaga de Fashion PR Specialist
AMARO em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Fashion PR Specialist

AMARO is a digitally native fashion brand that sells the latest trends at disruptive prices. AMARO sells omnichannel on amaro.com and in digitally immersive brick-and-mortar Guide Shops.

AMARO is seeking a talented PR who will be part of the Brand Marketing department's PR team. You will work closely together with the other teams in the Marketing department: Creative, Content and Events.

You will be involved on all levels of daily marketing activities and juggle several projects at all times. You are hands-on, results-driven and willing to go the extra mile to get things done.

RESPONSIBILITIES:

  • Generate unique content so that advice can work with in-vehicle and offline
  • Anticipate the news with the product team to propose guidelines
  • Maintain contact with the advisory to ensure the best results and direct them to the needs of AMARO
  • Map the main opportunities in the publishing world where AMARO can be present

QUALIFICATIONS:

  • 3+ years of full-time work experience at a premium fashion brand or public relations agency
  • Degree in Marketing, Advertising, Advertising or Business Fashion
  • Experience in organizing and coordinating communication actions
  • Knowledge and acting with press assistance
  • Creative by nature and passionate about fashion
  • Strong organizational and multitasking skills
  • Solid Portuguese Copy and Command Competencies
  • Professional with technology and proficient with Microsoft Office and Adobe Photoshop
  • Advanced level of English

PERSONALITY:

  • A fearless attitude and pro-active get-things-done attitude
  • Team player with excellent communication and interpersonal skills
  • Highly creative and innovative
  • Eager to help build a brand from scratch
  • Passion for digital media and multi-channel marketing

At AMARO we believe creativity and technology are limitless, empowering us to innovate beyond linearity. We seek fearless entrepreneurs who like to take smart risks and always opt for action over 100% certainty. There has never been a more exciting time than today and we are enthusiastic about the future we are creating. www.amaro.com

Leia mais

Avaliações da AMARO


Satisfação geral dos funcionários

4.53
  • Remuneração e benefícios
    3.57
  • Oportunidade de carreira
    3.93
  • Cultura da empresa
    4.50
  • Qualidade de vida
    4.14

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 11 dias

    Startup com bastante espaço para crescimento e aprendizado

    Marketing

    São Paulo, SP


    Prós: Na AMARO as pessoas trabalham muito em conjunto, o que é ótimo. E você tem muita liberdade e autonomia de executar projetos, independente da sua posição. A hierarquia é bastante horizontal, e os donos da empresa são muito acessíveis e abertos.

    Contras: Acho que poderia ter um plano de carreira mais estruturado e por ser uma startup, você tem que admnistrar muito bem as suas atividades, os chefes não tem o costume de ficar te cobrando algo que você deve fazer. Por isso, algumas pessoas podem acabar ficando bem perdidas.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 29 dias

    muita cobrança

    VendedoraEx-funcionário, saiu em 2018

    São Paulo, SP


    Prós: Todos os sistemas da empresas são atualizados constantemente, a tecnologia na hora da venda é bem positiva e os lançamentos semanais também impactam positivamente na venda

    Contras: Acúmulo de funções, trabalho em excesso, desorganização e falta de funcionários. Também não pagam mais comissão sobre as vendas e se você é bom funcionário e veste a camisa da empresa na hora que os convém isso não faz diferença

    Conselhos para presidência: Se vocês querem ser uma empresa que se destaca e está à frente do varejo, devem mudar e se atualizar na hora pois as leis trabalhistas evoluíram. Valorem mais os vendedores.

    Recomenda a empresa: Não