Love Mondays


Vaga de Estagiário
DXC em São Bernardo do Campo - SP

Descrição da Vaga

Estagiário

Description:

DXC Technology is a worldleader in end-to-end, independent IT services, helping customers harness thepower of innovation to thrive in change. Created by the merger of CSC andHewlett Packard Enterprise business services, DXC technology serves nearly 6,000public and private sector customers in 70 countries. The company'stechnological independence, global talent and broad-based software solutionsand next-generation IT solutions. DXC Technology is recognized worldwide amongthe best corporate citizens.

Essential JobFunctions
* Assists the project team with gathering requirements from a business perspective.
* Assists in designing and implementing new methods, procedures, and systems (both automated and manual) to improve the processing and flow of information within the company.
* Assists in creating or updating data/process models in relation to requests from client organizations (both internal and external).

Qualifications

Basic Qualifications
* Currently working toward an Associate's or Bachelor's degree (or global equivalent)

Other Qualifications
* Basic interpersonal skills to interact with customers and team members
* Basic communication skills
* Basic analytical and problem solving skills
* Ability to work in a team environment

Leia mais

Avaliações da DXC


Satisfação geral dos funcionários

4.00
  • Remuneração e benefícios
    3.50
  • Oportunidade de carreira
    2.75
  • Cultura da empresa
    3.63
  • Qualidade de vida
    4.00

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há aproximadamente 1 mês

    Boa empresa, falta mais objetividade e lado comercial

    Consultor de Sistemas

    São Bernardo do Campo, SP


    Prós: Localização com ônibus fretado, liberdade de contato, bom ambiente, ótima infraestrutura, possibilidade de home-office, salário compatível mercado

    Contras: Falta de documentação sobre os sistemas implantados, localização longe de tudo (apesar do fretado para o metrô), contratos com prazo curto, falta treinamento.

    Conselhos para presidência: Mais atenção à parte comercial da empresa e possiblidade de carreira para colaboradores

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 18 dias

    Verdadeira e sincera.

    Técnico de Suporte I

    São Bernardo do Campo, SP


    Prós: Empresa com grandes oportunidades para funcionários capacitados. Flexibilidade, trabalho em casa(alguns casos), ótimos profissionais atuando.

    Contras: Poucas vagas, para outras oportunidades que não estejam próximas a atividades de call center. Cobrança de conhecimento e certificações alta para cargos com baixa remuneração, tendo em vista o tamanho da empresa, e seu papel no cenário internacional.

    Conselhos para presidência: Transparência em processos seletivos, renovação de funcionários em cargos de gestão.

    Recomenda a empresa: Sim