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Vaga de Estagiario Design de Interfaces (UI/UX)
ADP em Porto Alegre - RS

Descrição da Vaga

Estagiario Design de Interfaces (UI/UX)

At ADP we are driven by your success. We engage your unique talents and perspectives. We welcome your ideas on how to do things differently and better. In your efforts to achieve, learn and grow, we support you all the way. If success motivates you, you belong at ADP.

We strive for every interaction to be driven by our CORE values: Insightful Expertise, Integrity is Everything, Service Excellence, Inspiring Innovation, Each Person Counts, Results-Driven, & Social Responsibility.

POSITION SUMMARY:

Perform control activities and monitoring of projects.
Support the team with which you are interning.
Perform low complexity relaciondas activities to the area in which it is allocated.
Participate in team meetings and conference calls possible Perform the duties established by the manager, provided they are with the rules of Stage Policy Mandatory participation in all training of the Internship Program Control and provide various payments related to the field; Assesso

QUALIFICATIONS REQUIRED:
* Education: To be enrolled in a university with programs related to the area of interest.
* Skills: Basic knowledge of word, excel, power point and outlook; Fluent English is not necessary; previous experience advising business managers in various administrative matters such as appointment calendar, external contacts and expense controls.

Software in the Cloud. Experts on the Ground:
ADP powers the working world with comprehensive solutions that drive business success. Consistently named one of the "Most Admired Companies" by FORTUNE® Magazine, and recognized by Forbes® as one of "The World's Most Innovative Companies," ADP has over a half-million clients around the globe and 65 years of experience as one of the largest providers of human capital management solutions world-wide.

At ADP, we believe that diversity fuels innovation. ADP is committed to equal employment opportunities regardless of race, color, genetic information, creed, religion, sex, sexual orientation, gender identity, lawful alien status, national origin, age, marital status, non-job related physical or mental disability, or protected veteran status. We support an inclusive workplace where associates excel based on personal merit, qualifications, experience, ability, and job performance.

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Avaliações da ADP


Satisfação geral dos funcionários

3.47
  • Remuneração e benefícios
    3.14
  • Oportunidade de carreira
    3.05
  • Cultura da empresa
    3.67
  • Qualidade de vida
    3.61

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 12 dias

    Empresa muito boa

    Business ManagerEx-funcionário, saiu em 2017

    São Paulo, SP


    Prós: A ADP investe muito nos vendedores! Diversos treinamentos, onboardings e reciclagem! Gestores muito próximos e que tem interesse no seu desenvolvimento. Sabem dar feedback. Horário flexível. Modelo de comissão era muito bom.

    Contras: Nem todos os gestores sabem dar feedback e acompanhar o desenvolvimento do seu funcionário. Alguns estão focados apenas no resultado. Os benefícios não são incríveis mas estão alinhados. Perdem bons funcionários devido a desigualdade de salários e benefícios com o mercado. O modelo de comissão não deveria ser mudado, pois era muito bom.

    Conselhos para presidência: Investir num bom atendimento para os clientes que sempre reclamam! Colocar alguem focado em responder o reclame aqui, pois é muito relevante.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 3 meses

    Precisa se organizar nos processos

    Analista de Folha de PagamentoEx-funcionário, saiu em 2018

    São Paulo, SP


    Prós: Treinamentos, flexibilidade de horário, presidência ativa, clima organizacional, benefícios, empresa em crescimento no mercado do Brasil, estabilidade.

    Contras: Falta de comunicacao do rh com as áreas e gestores, treinamento de integração falho, novos colaboradores são humilhados, não há limpeza nos banheiros. processos administrativos nulos.

    Conselhos para presidência: É mais para o RH, ACompanhar os novos colaboradores para que não haja humilhação

    Recomenda a empresa: Não