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Vaga de Especialista de Suporte a vendas
Dell em Eldorado do Sul - RS

Descrição da Vaga

Especialista de Suporte a vendas - Client Peripherals (Eldorado do Sul/RS)

Why Work at Dell?

Endless challenges and rewards. Opportunities on six continents. A team of colleagues fueled by collaboration. All this, and a company deeply committed to integrity and responsibility.

Provides pre-sales and/or post-sales operational support.
Manages order fulfillment.
Researches customer or order problems, and delivers solutions working cross-functionally to resolve.
Liaises between the customer/partner and sales organization.
Focuses on delivering a positive customer or partner experience.
Facilitates product and sales information flow.
Drives sales operations process improvements.
Serves as interface for order status and handles order escalation and SKU management.
May serve as primary interfaces with other internal functions, based on BU and/or regional requirements.
May be responsible for influencing sales behavior and capabilities.

QUALIFICATION:
* Experience with sales;
* Solid interpersonal skills;
* Strong verbal and written communications skills and Intermediate english;
* Ability to work as an inside team member and collaboratively with employees within department and across functions;
* Aptitude for understanding how technology products and solutions solve business problems;
* Strong knowledge of data center challenges including but not limited to virtualization, storage, server hardware;
* Desired BA/BS from accredited college or university in a related field of study or equivalent sales experience.

QUALIFICATION:
* Experience with sales;
* Solid interpersonal skills;
* Strong verbal and written communications skills and Intermediate english;
* Ability to work as an inside team member and collaboratively with employees within department and across functions;
* Aptitude for understanding how technology products and solutions solve business problems;
* Strong knowledge of data center challenges including but not limited to virtualization, storage, server hardware;
* Desired BA/BS from accredited college or university in a related field of study or equivalent sales experience.

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Avaliações da Dell


Satisfação geral dos funcionários

4.15
  • Remuneração e benefícios
    3.91
  • Oportunidade de carreira
    3.73
  • Cultura da empresa
    4.31
  • Qualidade de vida
    3.74

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 13 dias

    Ótima empresa para desenvolvimento profissional, porém com oportunidades na equipes de gestão comercial.

    Inside Sales Representative IIEx-funcionário, saiu em 2014

    Eldorado do Sul, RS


    Prós: Carreira, treinamentos, organização estrutural e clima organizacional são os principais pontos positivos da empresa, na minha opinião. Definição de objetivos e metas, são bem definidos.

    Contras: As escolhas de gestores nem sempre são baseadas nos princípios de competência. Muitas vezes, estas se definem por relacionamento, a partir de convívios entre colegas, fora da instituição. Em geral as metas dos times comerciais são bem agressivas e nem sempre seguem a realidade de economia do mercado local.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 18 dias

    Vale a pena a experiência

    EstagiárioEx-funcionário, saiu em 2016

    Porto Alegre, RS


    Prós: Reconhecimento proporcionado pelo crescimento dentro da empresa e as ações de endomarketing focadas em fazer com que o colaborador vista a camisa da empresa

    Contras: Engessada em muitos processos e muito resistente a mudanças, utiliza um modelo de gestão vertical que julgo muito autoritário para um empresa de tecnologia

    Recomenda a empresa: Sim