Love Mondays


Vaga de Especialista de Suporte a vendas
Dell em Eldorado do Sul - RS

Descrição da Vaga

Especialista de Suporte a vendas - Client Peripherals (Eldorado do Sul/RS)

Why Work at Dell?

Endless challenges and rewards. Opportunities on six continents. A team of colleagues fueled by collaboration. All this, and a company deeply committed to integrity and responsibility.

Provides pre-sales and/or post-sales operational support.
Manages order fulfillment.
Researches customer or order problems, and delivers solutions working cross-functionally to resolve.
Liaises between the customer/partner and sales organization.
Focuses on delivering a positive customer or partner experience.
Facilitates product and sales information flow.
Drives sales operations process improvements.
Serves as interface for order status and handles order escalation and SKU management.
May serve as primary interfaces with other internal functions, based on BU and/or regional requirements.
May be responsible for influencing sales behavior and capabilities.

QUALIFICATION:
* Experience with sales;
* Solid interpersonal skills;
* Strong verbal and written communications skills and Intermediate english;
* Ability to work as an inside team member and collaboratively with employees within department and across functions;
* Aptitude for understanding how technology products and solutions solve business problems;
* Strong knowledge of data center challenges including but not limited to virtualization, storage, server hardware;
* Desired BA/BS from accredited college or university in a related field of study or equivalent sales experience.

QUALIFICATION:
* Experience with sales;
* Solid interpersonal skills;
* Strong verbal and written communications skills and Intermediate english;
* Ability to work as an inside team member and collaboratively with employees within department and across functions;
* Aptitude for understanding how technology products and solutions solve business problems;
* Strong knowledge of data center challenges including but not limited to virtualization, storage, server hardware;
* Desired BA/BS from accredited college or university in a related field of study or equivalent sales experience.

Leia mais

Avaliações da Dell


Satisfação geral dos funcionários

4.11
  • Remuneração e benefícios
    3.90
  • Oportunidade de carreira
    3.65
  • Cultura da empresa
    4.35
  • Qualidade de vida
    3.78

Recomendam a empresa a um amigo




  • Há 7 dias

    Dell brasil

    ISR II

    Eldorado do Sul, RS


    Prós: o salario na Dell é acima da média no mercado do trabalho, e a empresa valoriza a ética e o crescimento profissional de seus colaboradores..

    Contras: Sistema de trabalho sempre com erros, o que impacta diretamente na produtividade, cobrança excessiva de alguns gerentes em relação as metricas da empresa.

    Conselhos para presidência: Olhar mais para as pessoas que trabalham na Dell Brasil e não somente para os numeros entregues

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 12 dias

    Ótima empresa para se trabalhar

    Estagiário

    Eldorado do Sul, RS


    Prós: Política de portas abertas oportuniza o diálogo entre pessoas de diferentes níveis hierárquicos da empresa. Excelente estrutura que conta com atividades físicas e de lazer promovem o bem estar dos funcionários.

    Contras: Setores poderiam ter uma comunicação mais aberta e efetiva, de maneira que os funcionários saibam do funcionamento da empresa como um todo, bem como das vagas e posições ofertadas.

    Conselhos para presidência: Melhorar a comunicação interna

    Recomenda a empresa: Sim