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Vaga de Diretor De Operações Vendas
Teletech em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Diretor De Operações Vendas

Descrição

  1. Área e especialização profissional: Comercial, Vendas - Venda Interna
  2. Nível hierárquico: Diretor
  3. Local de trabalho: São Paulo, SP
  4. Essential Duties & Responsibilities:
  5. Hire, train and coach a team of sales personnel on their sales ability including managing to metrics. Evaluate all sales personnel on their ability to make a prescribed number of dials per day and meet a set amount of available phone time. Manage performance that meet or fail to meet the set standard for dialing and talk time. Responsible for meeting designated team metrics provided by the partner and/or program management. They need to manage their team to individual metrics via coaching, mentoring and counseling. Maintains proper scheduling of resources and manage their team to maintain program service levels in answering calls. Insure that his team receives proper training to maintain program and personal growth.
  6. Oversee sales personnel documentation of telephone contacts for the purpose of evaluating the database, along with passing qualified leads to field sales reps.
  7. Supervise outbound sales personnel in the processing of orders that meet the requirements set by the client. Maintain integrity with teams accounts management, ownership and account profile.
  8. Maintain open lines of communications with specified client contacts for the purpose of strengthening and enhancing the client relationship.
  9. Other duties as assigned.
  10. Job Specifications :
  11. Relevant Bachelors Degree or equivalent combination of education and/or work experience required.
  12. Type a minimum of 30 words per min.
  13. Working Knowledge of MS Excel, MS Access, MS PowerPoint, and MS Outlook.
  14. Program specific tools/process knowledge preferred.
  15. Consultative/technology sales experience required
  16. Online advertising/digital marketing experience
  17. Sales management experience required
  18. Direct or Channel sales experience preferred
  19. Call center experience required
  20. Strong, confident telephone voice
  21. Inbound/Outbound telesales experience required.
  22. Ability to interact, learn and coach in a peer setting.
  23. Self-starter.
  24. Strong business communication skills.
  25. Ability to hire, lead and train outbound sales reps
  26. Consultative sales experience

Exigências

  1. Escolaridade Mínima: Ensino Superior
  2. Inglês (Avançado - Requerido)

Benefícios adicionais

  1. Assistência médica, Assistência odontológica, Auxílio creche, Comissões, Participação nos lucros, Seguro de Vida, Vale-refeição, Vale-transporte
  • Título da vaga Diretor De Operações Vendas
  • Empresa TTEC
  • Jornada Período Integral
  • Tipo de contrato Efetivo – CLT
  • Salário A combinar
  • Localidade São Paulo, SP
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Avaliações da Teletech


Satisfação geral dos funcionários

3.24
  • Remuneração e benefícios
    2.87
  • Oportunidade de carreira
    2.63
  • Cultura da empresa
    3.02
  • Qualidade de vida
    3.05

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 17 dias

    Uma empresa boa

    Especialista em Atendimento ao ClienteEx-funcionário, saiu em 2017


    Prós: Pagamento sempre em dia, boa localização, ótima equipe de treinamento, site bem agradável com sala de descanso e break bem grande e organizado.

    Contras: Vale refeição poderia ser maior, não condiz com a localização Centro Empresarial de São Paulo Gestão despreparada não separam o pessoal do profissional

    Recomenda a empresa: Não

  • Há aproximadamente 1 mês

    Vale a experiência

    Especialista de Contas de Google AdwordsEx-funcionário, saiu em 2017

    São Paulo, SP


    Prós: Pessoas boas em seu ambiente e as comidinhas que fornecem, a experiência e treinamento que são fornecidos pelo CLIENTE, fazem valer a pena toda a ralação!

    Contras: Poucas chances de crescimento se você não puxar o saco do chefe, rh desorganizado, vr humilhação para a região e quando você sai, eles não te pagam as comissões referente aos seus últimos meses.

    Conselhos para presidência: Olhem para os seus funcionários que realmente querem vestir a camisa e não para quem quer vestir a sua. Ofereça oportunidade a quem realmente merece, faça o time querer crescer e não os desmotive!

    Recomenda a empresa: Não