Love Mondays


Vaga de Designer
Nubank em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Designer - Marketing Performance

Description

We are looking for full-time Designer (Marketing Performance) to help us redefine the standard of the financial services industry in Brazil. We want to create the best customer experience in the world and this mindset is present in everything we do - from the way we design our processes to the way we communicate with our customers.Meet The Nubankers:** [http://sou.nu/nudesign](http://workable.com/nr?l=http%3A%2F%2Fworkable.com%2Fnr%3Fl%3Dhttp%253A%252F%252Fworkable.com%252Fnr%253Fl%253Dhttp%25253A%25252F%25252Fworkable.com%25252Fnr%25253Fl%25253Dhttp%2525253A%2525252F%2525252Fworkable.com%2525252Fnr%2525253Fl%2525253Dhttp%252525253A%252525252F%252525252Fworkable.com%252525252Fnr%252525253Fl%252525253Dhttp%25252525253A%25252525252F%25252525252Fsou.nu%25252525252Fnudesign)
[](http://workable.com/nr?l=http%3A%2F%2Fworkable.com%2Fnr%3Fl%3Dhttp%253A%252F%252Fworkable.com%252Fnr%253Fl%253Dhttp%25253A%25252F%25252Fworkable.com%25252Fnr%25253Fl%25253Dhttp%2525253A%2525252F%2525252Fworkable.com%2525252Fnr%2525253Fl%2525253Dhttp%252525253A%252525252F%252525252Fworkable.com%252525252Fnr%252525253Fl%252525253Dhttp%25252525253A%25252525252F%25252525252Fsou.nu%25252525252Fnudesign)

What you'll do

  • Be responsible for the graphic work and the further development of the performance marketing design activities.
  • Produce creatives that help improve performance, A/B testing concepts and working with client services to monitor outcome.
  • Design creatives in various formats (static, animated) for programmatic display (Facebook, Instagram, Google Search Ads), affiliate marketing and new platforms.
  • Collaborate with analysts for data driven creative approaches and test scenarios.
  • Constantly drive innovation in formats, templates for automation and creative concepts.
  • Drive projects from start to finish, collaborating with Analysts, Engineering, Copywriters and other Designers.

Requirements

  • Minimum of 3 years of practical experience in the design of online media.
  • Understand the basic requirements of performance marketing, data driven approaches and automated production at scale.
  • Ability to use data to drive actionable insights.
  • Capable of produce creatives from copywriting to production asset.
  • Skilled in Photoshop, Illustrator, Sketch.
  • Familiarity with motion design (and tools like After Effects).
  • Portuguese speaker, fluent in English – required.

Portfolio required – please include a link(s) to your work.

Benefits

  • Competitive compensation package, including opportunity to earn equity ownership in Nubank.
  • Health, dental and life insurance.
  • Meal allowance (“vale refeição”).
  • Nubank is an equal opportunity employer.
Leia mais

Avaliações da Nubank


Satisfação geral dos funcionários

4.03
  • Remuneração e benefícios
    4.14
  • Oportunidade de carreira
    3.63
  • Cultura da empresa
    4.34
  • Qualidade de vida
    4.03

Recomendam a empresa a um amigo




  • Há 9 dias

    Um ótimo lugar para trabalhar, um excelente local para criar raízes.

    Customer Experience Analyst

    São Paulo, SP


    Prós: A empresa tem um ambiente incrível de trabalho, a maior parte das pessoas está ali dispostas a te ajudar, sinto que cada dia que passa meu desenvolvimento tem se aprofundado graças aos lideres que estão presentes quase que lado a lado com você.

    Contras: Para mim o único ponto negativo é que a empresa ainda é muito nova e peca em alguns aspectos como RH, treinamento de liderança para alguns cargos e um melhor otimização no sistema smart thinking, porém a empresa ainda está se desenvolvendo, se transformando e isso é muito bom para aqueles que possuem um perfil de empreendedor, afinal, ali você vive em uma cultura de Ownership.

    Conselhos para presidência: Pensar um pouco mais no plano de carreira dos xpeers pensando no futuro e desenvolvimento da empresa e tentar tornar ainda mais presente no dia a dia a cultura que é dita porém as vezes esquecida.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 11 meses

    Um bom lugar para se começar a carreira

    Customer Experience Analyst

    São Paulo, SP


    Prós: Os benefícios são bons, o ambiente é descontraído, não só pelo espaço físico em si, mas as pessoas também são, colegas de trabalho são bem receptivos a dar e receber feedback, mudanças acontecem rápido e se tem alguma autonomia.

    Contras: Por trabalhar num ambiente flat de hierarquia, chega uma hora que é difícil crescer na empresa, se vier pra vaga de customer experience analyst, terá que trabalhar no final de semana e feriados.

    Conselhos para presidência: Dar mais valor internamente antes de abrir uma vaga externa

    Recomenda a empresa: Sim