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Vaga de Desenvolvedor Frontend
99 em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Desenvolvedor Frontend - B2B

About this position

You will part of a small cross functional team to achieve the company's goals, through implementation on your own, guidance to the team and correct scheduling and tracking. This position requires both strong technical and communication skills

Some of your responsibilities will include

Ensure data driven approaches to make decisions;Develop and maintain systems using Java and Scala;Build solid solutions using cutting edge technologies;Collaborate with enterprise architecture, solutions architecture;Implement challenging parts of the 99's ecosystem.

You will deal with

150+ servers in AWS cloud;500k+ requests per minute;

Many distributed and complex systems;

Real impact in thousands of lives.

What we're looking for:

4+ years of software development experience with solid knowledge of large ­scale systems using Java/Scala/Ruby with HTML, CSS and Javascript;

Experience building and scaling complex high-performance, high-transaction applications;Must have excellent technical understanding of client­ server fundamentals and enterprise architecture patterns, not only REST;Must have technical understanding of different databases and its uses (MySQL, Postgres, Elasticsearch, Cassandra);Strong knowledge in cloud native solutions - AWS (ex: EC2, Beanstalk, SQS, SNS, Load Balancer, RDS, Dynamo);Solid Java or Scala or Ruby programming skills;

Solid experience in one or more Javascript frameworks like Angular, jQuery, React and/or Node.js;

Solid test oriented approaches to solve business problems.

Additional Eligibility Qualifications

Bachelor's Degree in Information Systems (IS), Information Technology (IT), Computer Science or Engineering from an accredited college or university;Have been used different databases to solve problems;Have been tested other protocols than HTTP - Thrift, MQTT …;Experience with mobile native languages like Android, ObjectiveC and Swift; Interested in math and algorithms.

Our stack

Languages: Scala, Java (legacy), Javascript, Kotlin (Android), Objective­C and Swift (iOS);

Frameworks: Play, Akka, Slick;

Databases: MySQL, Postgres, Redis, ElasticSearch, DynamoDB, Redshift;

Cloud: AWS, Docker, Elastic Beanstalk, S3, SQS, SNS, Lambda;

Tools: Splunk, NewRelic, Fabric, Tableau.

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Avaliações da 99


Satisfação geral dos funcionários

3.40
  • Remuneração e benefícios
    3.24
  • Oportunidade de carreira
    3.04
  • Cultura da empresa
    3.98
  • Qualidade de vida
    3.53

Recomendam a empresa a um amigo




  • Há 19 dias

    Bom lugar para se trabalhar, apesar de desorganizado

    Estagiário

    São Paulo, SP


    Prós: Pessoas muito simpáticas e dispostas a ajudar. Bons benefícios. Horário flexível. Respeitam muito as diferenças e não adotam nenhum tipo de dress code.

    Contras: Por ser uma empresa de crescimento absurdo, há uma desorganização latente em todos os setores. Falta de comunicação entre áreas também é um problema bem questionado por lá.

    Conselhos para presidência: Atentem-se para a organização e busquem aprimorar a comunicação entre grupos. Adotem estratégias para que uma pessoa não repita uma tarefa anteriormente feita.

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 9 dias

    É o Mc Donalds do telemarketing.

    Customer Experience AnalystEx-funcionário, saiu em 2017

    São Paulo, SP


    Prós: Pessoas jovens e com muita vontade de ajudar os clientes e, principalmente, os colegas de trabalho. O ambiente é descontraído e a infra estrutura é condizente com o número de funcionários. Lugar divertido.

    Contras: Imagine trabalhar em um lugar onde seus próprios líderes não sabem explicar nada e nem dar o suporte necessário pras suas funções. E quando você pede ajuda, eles dão as costas, mas ficam de brincadeirinha e indecências com outros funcionários no horário de trabalho. Infelizmente, a postura dos líderes ainda é muito júnior e não condiz com a cultura da empresa. Ferramentas de trabalho que bugam a todo momento, problemas com empresas parceiras externas não recorrentes e você que se vire pra dar alguma desculpa na linha. Você é ofendido grandemente por um cliente em linha e a empresa não tem nem a simpatia de fazer o bloqueio do cadastro do mesmo. Isso é se preocuoar genuinamente com os outros como dizem que é um dos valores da empresa? E mesmo você saindo de lá dizendo que o que aconteceu ali, fica ali, eles vão te queimar na hora de dar alguma referência. Não recomendo e não quero nem essa porcaria de empresa no meu curriculo. Espero que essa avaliação sirva pra alguém... Procure uma empresa melhor pra você trabalhar!!

    Recomenda a empresa: Não