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Vaga de Database Marketing Manager
Loggi em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Database Marketing Manager - PCD (Reserved Spot for People with Disabilities)

This spot is reserved for people with disabilities

Loggi is connecting all of Brazil by reinventing logistics through technology and creating a brand new express delivery experience for customers.

Through a software-first approach, we have built a logistics network that generates economy, efficiency, and reliance. Our technology connects offices, restaurants, and e-commerce services to various transportation agents who work with agility in the Brazilian traffic, and who offer support to individuals who need to deliver products on a daily basis. All of this while also generating a positive impact on the lives of all the drivers registered on our platform.

As Database Marketing Manager, you will be responsible for planning, acquiring, and generating prospects, focusing on the quality of the contacts and fit to the service in order to assist the Sales team bring potential new clients in (to achieve our ambitious growth targets). We are looking for an analytical profile capable of managing the DBM team and Salesforce projects, as well as generating leads for all products and cities by designing strategies to control the clients' life cycles through workflows, thus automating processes.

We are permanently committed to diversity. Because we believe different people think differently, we always welcome diverse solutions and new ways of making entrepreneurship happen. This commitment is universal: regardless of ethnicity, sexual orientation, gender identity, age, religion, or disabilities, you can find your place here at Loggi.

You must:

  • Have strategic and business-oriented vision;
  • Be obsessed with details and organization;
  • Have highly analytical vision;
  • Be proactive and hands-on, and enjoy teamwork;
  • Have previous experience with Salesforce;
  • Have "owner's attitude" (leading projects and people);
  • Have good interpersonal skills;
  • Have experience with Excel and Power Point, Salesforce and SQL.

Your main activities will be:

  • Forecasting and clustering demand of prospects per city, team, and vertical;
  • Discovering new segments; understanding the needs of the Growth team with regards to quality and the profile of the contacts generated;
  • Understanding the sales funnel, as well as the processes that involve the purchase journey;
  • Managing Salesforce projects;
  • Ensuring the projects' delivery's SLA;
  • Creating and optimizing e-mail campaigns throuth the Salesforce Marketing Cloud tool.

We will love it if you:

  • Have more than 5 years of experience in the function;
  • Have a thirst for productivity and a passion for generating results;
  • Have knowledge of BI tools.

About Loggi:

  • We are a Brazilian technology startup;
  • We have already received several rounds of investment;
  • We have extensive experience with large scale projects;
  • We love our work! We are positive and enthusiastic about doing it exceptionally;
  • We nourish a culture of balance between our personal and professional lives.

Next steps:

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Avaliações da Loggi


Satisfação geral dos funcionários

3.63
  • Remuneração e benefícios
    4.46
  • Oportunidade de carreira
    3.54
  • Cultura da empresa
    3.77
  • Qualidade de vida
    3.58

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há quase 2 anos

    Deixou á desejar

    Ex-funcionário, saiu em 2016

    Barueri, SP


    Prós: Ambiente realmente descontraído,mas muito á desejar.. Infelizmente a empresa tinha algo bom,mas como diz o ditado "Desconfie sempre do que está sempre bom.

    Contras: Pessoas querendo ser mais que as outras, não olham para o próprio umbigo, gestor que vive no mundo de fantasias e gerente também. Gerente e gestor que não pensam nos demais, só pensam nos que favorecem a si próprio, monitores que não sabe ser humanos, lembrando que alguns já foram do atendimento,é só dá um cargo um pouco melhor que o poder sobe á cabeça. Querem chegar aos pés da Disney?, vejam a diferença de como eles tratam os funcionários, para o de vocês, totalmente diferente dos deles, jamais chegará aos pés, enquanto não for tomada as providências necessárias.

    Conselhos para presidência: Não tenho nenhuma, quem é gestor de verdade, vai começar a verificar melhor quem escolhe e tirar as peças que não prestam.

    Recomenda a empresa: Não


    People Innovation Team da Loggi respondeu:

    Oi, obrigada por ter tirado um tempinho para nos contar sua experiência como um logger!

    Já que passamos tanto tempo de nossas vidas no trabalho, nada melhor do que ter um ambiente descontraído, certo? :) Buscamos sempre formas de fazer com que os loggers se sintam em casa.

    Sobre o outro ponto de sua experiência, lamentamos muito que tenha sentido essa falta de apoio e empatia em relação a gestão. Como grande parte da nossa liderança ainda é bem jovem, sabemos que ainda temos muito a desenvolver nesse ponto.
    Nos últimos dois anos, investimos bastante tempo em melhorar os processos relacionado ao desenvolvimento de pessoas, e consequentemente dos líderes. Acreditamos que, desde então, já mudamos bastante em relação há dois anos, e vamos continuar mudando e melhorando a cada dia!

  • Há aproximadamente 2 anos

    A Loggi leva a magia para os clientes, mas a magia também passa pelos funcionários! #deliveringmagic

    Customer Experience Analyst

    São Paulo, SP


    Prós: Empresa jovem com um bom ambiente para se trabalhar. Liberdade com Responsabilidade é o "lema" da empresa e isso é realmente cumprido no dia a dia.

    Contras: O único ponto negativo, no meu caso, é a distância, porém este fator acaba se tornando um pequeno detalhe, pois a empresa disponibiliza diversos meios que facilitam o transporte.

    Recomenda a empresa: Sim