Love Mondays


Vaga de Customer Service Representative
HP (Hewlett Packard) em Barueri - SP

Descrição da Vaga

Customer Service Representative

Applies basic foundation of a function's principles, theories and concepts to assignments of limited scope. Uses professional concepts and theoretical knowledge acquired through specialized training, education or previous experience. Develops expertise and practical knowledge of applications within business environment. Acts as team member by providing information, analysis and recommendations in support of team efforts. Exercises independent judgment within defined parameters.

Education and Experience Required:

  • Typically a Bachelor's degree or equivalent experience and/or 1-2 years related experience or Master's degree.

Knowledge and Skills:

  • Basic knowledge in the field of Customer Relations. Demonstrated verbal communication and customer service skills.
  • Knowledge of microcomputer hardware, basic- level knowledge of operating systems software.
  • Demonstrated writing/correspondence skills.
Leia mais

Avaliações da HP (Hewlett Packard)


Satisfação geral dos funcionários

3.61
  • Remuneração e benefícios
    3.40
  • Oportunidade de carreira
    2.81
  • Cultura da empresa
    3.77
  • Qualidade de vida
    3.70

Recomendam a empresa a um amigo




  • Há aproximadamente 1 ano

    Empresa boa porém difícil crescimento

    Técnico de Suporte IEx-funcionário, saiu em 2016

    São Bernardo do Campo, SP


    Prós: Ótimo ambiente de trabalho, onde todos são bastante companheiros, ambiente maravilhoso não tenho que reclamar, fiz bastante amigos que levo para vida toda

    Contras: Plano de carreira, a empresa muda você de cargo porém não mudam o seu salário, trabalhei em outra área mais de um ano e nao recebi pelo serviço que estava fazendo, que no caso era nível 2

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há mais de 3 anos

    Software Designer

    Desenvolvedor

    Porto Alegre, RS


    Prós: Estabilidade, flexibilidade de horários, possibilidade de realizar trabalho remoto.

    Contras: Política interna as vezes atrapalha. Processos engessados devido a restrições de lei da informática.

    Recomenda a empresa: Sim