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Vaga de Customer Service Account Management Consultant 4-Support
Oracle em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Customer Service Account Management Consultant 4-Support

Detailed Description and Job Requirements

Develops and manages the Oracle Support relationship with a designated large
account or small number of medium accounts throughout engagement. Maximizes
the customers’ use of Support Services, drives high degree of satisfaction and
referenceability, and to protects and enhances Support revenue streams.

Main contact for Oracle customers. Manages the contract, or delivery
engagement as defined by Oracle Service Support (OSS). Develops and maintains
relationships with senior management across lines of business and third
parties. Plans and deploys support activities to ensure effective delivery
within agreed budgetary constraints. Advises the account on effective and
efficient way to use Oracle support services and products, tools, systems,
interfaces, and procedures. Assures and improves the quality of the service,
and maintains accurate account information. Communicates opportunities for
customers to engage with Oracle such as technical events and business
seminars. Assists in the renewal of Support contracts, and contributes to pre-
sales activities.

8-12 years relevant work experience. Strong account management skills acquired
through advanced training, study and experience. Extensive exposure to medium
accounts needing subtle management often in difficult circumstances.
Organization: Regular Employee Hire
Travel: Support

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Avaliações da Oracle


Satisfação geral dos funcionários

3.96
  • Remuneração e benefícios
    4.32
  • Oportunidade de carreira
    3.52
  • Cultura da empresa
    3.30
  • Qualidade de vida
    3.43

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 21 dias

    Ótimo ambiente, momento de transformação

    Consultora

    São Paulo, SP


    Prós: Liderança com canal aberto para ouvir ideias, criticas e sugestões, ótimos benefícios, ambiente bom e divertido, inclusão é um dos pontos mais importantes desse momento de transformação cultutal.

    Contras: A cultura está em processo de transformação e ainda há coisas a melhorar, primacialmente sobre os processos de gestão de pessoas. Cada gestão atua de maneira diferente o que traz a sensação de falta de oportunidades para algumas pessoas.

    Conselhos para presidência: Trabalhar mais comportamento de gestores

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 22 dias

    Proud to Be Oracle

    Executivo Comercial Enterprise

    São Paulo, SP


    Prós: Desafiadora e com grande impacto no Bussiness dos clientes. Na Oracle você é o dono da sua loja e desenha a melhor estratégia para entregar os melhores resultados para os clientes e consequentemente para Oracle

    Contras: Forte pressão e driver por vendas. Seria muito bacana que outros componentes fizessem parte dos KPIs, são componentes já valorizados pela empresa de maneira informal, mas poderiam fazer parte da meta.

    Conselhos para presidência: Continue brilhando os olhos com a vontade de mudar e impactar! É insipirador

    Recomenda a empresa: Sim