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Vaga de Customer Service Account Management Consultant 4-Support
Oracle em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Customer Service Account Management Consultant 4-Support

Detailed Description and Job Requirements

Develops and manages the Oracle Support relationship with a designated large
account or small number of medium accounts throughout engagement. Maximizes
the customers’ use of Support Services, drives high degree of satisfaction and
referenceability, and to protects and enhances Support revenue streams.

Main contact for Oracle customers. Manages the contract, or delivery
engagement as defined by Oracle Service Support (OSS). Develops and maintains
relationships with senior management across lines of business and third
parties. Plans and deploys support activities to ensure effective delivery
within agreed budgetary constraints. Advises the account on effective and
efficient way to use Oracle support services and products, tools, systems,
interfaces, and procedures. Assures and improves the quality of the service,
and maintains accurate account information. Communicates opportunities for
customers to engage with Oracle such as technical events and business
seminars. Assists in the renewal of Support contracts, and contributes to pre-
sales activities.

8-12 years relevant work experience. Strong account management skills acquired
through advanced training, study and experience. Extensive exposure to medium
accounts needing subtle management often in difficult circumstances.
Organization: Regular Employee Hire
Travel: Support

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Avaliações da Oracle


Satisfação geral dos funcionários

3.68
  • Remuneração e benefícios
    4.32
  • Oportunidade de carreira
    3.34
  • Cultura da empresa
    3.09
  • Qualidade de vida
    3.26

Recomendam a empresa a um amigo




  • Há 11 meses

    desafiadora e estressante

    Funcionário

    São Paulo, SP


    Prós: Salario e beneficios. A empresa oferece bons beneficios aos empregados e o salario é maior do que as outras empresas de mercado.

    Contras: A pressão é em muitas vezes desnecessária e absurda, não existe possibilidade de crescimento (salario ou cargos), muita rotatividade de funcionários (devido a empresa trocar muito o pessoal) e os produtos deixam a desejar com relação a estratégia da empresa.

    Conselhos para presidência: reconhecer melhor os funcionários, classificar melhores os clientes e territorios de cada vendedor e capacitar melhor os vendedores

    Recomenda a empresa: Não

  • Há 4 meses

    Não recomendo.

    Ex-funcionário, saiu em 2016

    São Paulo, SP


    Prós: Ótimos benefícios, bom salário. Talvez fora do Brasil as oportunidades sejam melhores que aqui e o ambiente também. Não recomendo pois o clima é péssimo.

    Contras: Péssimo ambiente de trabalho, mais pessoas fíngindo que trabalham do que trabalhando efetivamente. Profissionais arrogantes que pensam que são deuses por trabalharem lá.

    Recomenda a empresa: Não