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Vaga de Customer Service Account Management Consultant 4-Support
Oracle em São Paulo - SP

Descrição da Vaga

Customer Service Account Management Consultant 4-Support

Detailed Description and Job Requirements

Develops and manages the Oracle Support relationship with a designated large
account or small number of medium accounts throughout engagement. Maximizes
the customers’ use of Support Services, drives high degree of satisfaction and
referenceability, and to protects and enhances Support revenue streams.

Main contact for Oracle customers. Manages the contract, or delivery
engagement as defined by Oracle Service Support (OSS). Develops and maintains
relationships with senior management across lines of business and third
parties. Plans and deploys support activities to ensure effective delivery
within agreed budgetary constraints. Advises the account on effective and
efficient way to use Oracle support services and products, tools, systems,
interfaces, and procedures. Assures and improves the quality of the service,
and maintains accurate account information. Communicates opportunities for
customers to engage with Oracle such as technical events and business
seminars. Assists in the renewal of Support contracts, and contributes to pre-
sales activities.

8-12 years relevant work experience. Strong account management skills acquired
through advanced training, study and experience. Extensive exposure to medium
accounts needing subtle management often in difficult circumstances.
Organization: Regular Employee Hire
Travel: Support

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Avaliações da Oracle


Satisfação geral dos funcionários

3.72
  • Remuneração e benefícios
    4.35
  • Oportunidade de carreira
    3.41
  • Cultura da empresa
    3.03
  • Qualidade de vida
    3.24

Recomendam a empresa a um amigo



  • Há 11 dias

    Carência de lideres

    Sales RepresentativeEx-funcionário, saiu em 2016

    São Paulo, SP


    Prós: A companhia possui muitas linhas de produto e uma grande marca que nos dá muita abertura e receptividade por parte das áreas de Tecnologia das empresas

    Contras: A rotatividade da liderança é muito alta, o que, associado a uma cultura de execução fraca, gera grande perda de tração a cada troca. O líderes também vêm , em grande parte, de fora da companhia.

    Conselhos para presidência: Formar mais líderes dentro de casa

    Recomenda a empresa: Sim

  • Há 13 dias

    Desafiadora

    Trainee

    São Paulo, SP


    Prós: Aprendizagem, cultura, contato com outras culturas, suporte ao funcionário. A Oracle possui uma cultura desafiadora e energizante. Aconselhável para quem não gosta de rotina.

    Contras: Necessidade de líderes ao invés de chefes, empatia e organização na estrutura. Infelizmente, a falta de organização e estrutura, faz com que façamos trabalhos repetitivos.

    Recomenda a empresa: Sim